پادشاهی رمز پیروزی… و پشت پرده اتحاد میهن فروشان || خسرو فروهر

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «پادشاهی رمز پیروزی… و پشت پرده اتحاد میهن فروشان || خسرو فروهر»

  1. سترغ می‌گوید:

    آیا هنوز متوجه قدرت وتمایل بسیار زیاد اربابان آخوند انگلیسی و سپاه سگ روسی نشده اید؟

    هدفشان طالبانی نمودن ایران بمنظور غارت ایران و خاورمیانه و همچنین تعیین موقعیت پرمنفعت ژئوپولتیک برای اربابان است.

    نوکر، علی بحرینی، به ریاست حقوق بشر سازمان ملل منصوب شد!!!

    یعنی اگر فقط اموال ایران را بدهند و منطقه را تررویستی نمایند، اجازه دارند مردم ایران را به دار آویخته و شلاق بزنند و شکنجه و تجاوز و اعترافگیری نمایند و در آخر ریاست حقوق بشر را جایزه بگیرند.

    شکی نیست که پادشاهی، منجربه پیشرفت و توسعه باورنکردنی برای ایران می گردد، اما، بدلیل دشمنی سنگین Deep State با پوتین، که بدنبال جایگزین نمودن او با امثال ناولنی هستند، در صورت ایجاد پادشاهی در ایران، قدرتهای استعماری براحی توسط ماموران عمامه بسرشان، افسار عموم را بدست گرفته و خمینی دیگری از ماه بر زمین ایران نازل خواهند نمود و تریخ تکرار خواهد شد.

    در حال حاضر، دو گزینه بیشتر وجود ندارد:
    1. ایجاد خلافت اسلامی خامنه ای، و ایجاد فشار بر او در اسلامی کردن لندن و مسکو و پکن. که البته باعث نابودی آخوندیسم در ایران خواهد شد
    2. جمهوری اما با تبصره های بسیار. در غیراینصورت، جمهوری تبدیل به مضحکه خواهد شد مانند مضحکه انتخابات ترکیه، که یک هفته مانده به انتخابات، از افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان و بخشیدن جرائم رانندگی و حملات تروریستی و … نام برده می شود که فرد خاطی بار دیگر در قدرت ابقا شود و یا جمهوری مضحک آمریکایی، که فاحشه ها و قاضی ها خریداری می شوند که به خود تجاوز کنند تا یک کاندیدایی را از صحنه رقابت حذف نمایند، که اتفاقی است که در ایران تحت حاکمیت آخوندهای کارتر نیز انجام می گیرد و تهدیدهای انتخاباتی از نوع اتهامات لواط نیز زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.