روحانی امروز در واکنش به درخواست تغییر رئیس ستاد کرونا گفت: یک نفر غیرفعال نیست که در دولت ما اینجوری تبلیغ شده که مثلاً رئیس جمهور مسئولیتی ندارد، وزیر کشور هم مسئولیتی ندارد.
روحانی گفت: اخیراً بعضی از دوستان نامه نوشتند، بعضی از نمایندگان محترم مجلس و دیگران که من ستاد را به عهده داشته باشم؛ دوستان بدانند حداقل هفتهای یک جلسه ستاد با ریاست و مدیریت خود من تشکیل میشود؛ در هفتهای که الان رو به پایان است، از شنبه جلسه گذاشته بودیم و هفته آینده هم جلسه داریم؛ در ایام تعطیلات عید هم باز جلسه خواهیم داشت؛ خود من جلسات را هفتهای یکبار میگذارم؛ اگر مشکلی داشتم معاون اول میگذارد و …
روحانی در ادامه گفت: این دوران میگذرد و باز هم زندگی عادی بعد از این ایام خواهیم داشت، باز هم شرایطی پیش میآید که به اماکن متبرکه خواهیم رفت و آنجا با خداوند راز و نیاز میکنیم…
این در حالیست که روزنامه همدلی در باره فاجعه کرونا در ایران و ناتوانی حکومت برای مقابله با این بحران نوشت: اینکه رئیس ستاد بحران کشور خود دچار کروناست، واقعا خنده دار است.



