سنای آمریکا به قطعنامهای رأی داد که خواستار خروج نیروهای آمریکایی از جنگ با رژیم ایران است، اقدامی که از نظر قانونی الزامآور نیست اما نشان دهنده یک شکست نمادین برای رئیس جمهور است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مورد رأی کنگره برای محدود کردن اختیارات نظامی خود اظهار نظر کرد:
علیرغم کاری که من انجام دادهام، سنا تصمیم گرفت در زمان بد و بدون هیچ هدفی در مورد قطعنامه اختیارات جنگ رأیگیری کند تا به حامی اصلی تروریسم در جهان بگوید که ایالات متحده از کاری که من با آنها میکنم خوشش نمیآید و باید آن را متوقف کنم.
چهار جمهوریخواه شکستخورده با دموکراتهای احمق رأی دادند و ایرانیها از تیم من پرسیدند: همه اینها چه معنایی دارد؟ سنا با انجام این کار، به دشمن قدرت داده است.
این سناتورها کار من را دشوارتر کردهاند، اما من به هر طریقی آن را انجام خواهم داد زیرا همیشه کارها را انجام میدهم.
فیلم زیر: آتش بس و مذاکرات در ابهام و سردرگمی/چه خواهد شد؟
www.youtube.com/watch?v=iOmkYdqW1UA



