پشت پرده دعوت از یکی از پروپاگاندیست های عرستان سعودی ازسوی نیک آهنگ کوثر!

یک روز با آخوند ها, یک روز هم با عربستان سعودی ولابییست های آمریکا ولی همیشه دشمن ناسیونالیست های ایرانی! پشت پرده دعوت از یکی از پروپاگاندیست های عرستان سعودی ازسوی نیک آهنگ کوثر!
مهدی جلالی تهرانی که برای اولین بار در برنامه های افق ایران سه بار دعوت شد و در کنار مهدی آقازمانی کتابسوزی و جنایات تازیان در ایران را انکار کرده بود و همچنین به ما, از دید ایشان و آقای نیک آهنگ کوثر نفهم های ناسیونالیست, یاد داده بود که ایران پیش از اسلام تاریخ وفرهنگ درستی نداشته است, بله همان فرزند ایت الله جلالی تهرانی را میگویم, دیروز به عنوان کارشناس امور سیاسی در برنامه رفیق سابق مهدی هاشمی, نیک آهنگ کوثر دعوت شده بود!
پرسش این است: این آقای جلالی تهرانی تاریخ دان است یا کارشناس سیاسی!؟ به گفته آقای نیک آهنگ کوثر به خود من: ایشان کارشناس است و من فهم آن را ندارم که دموکرات بودن آقای کوثر را درک کنم!
———–
کسانی که در ۱۰-۱۵ سال گذشته وارد رسانه ها شده اند, از ما ناسیونالیستها و هواداران مکتب پهلویسم همانقدر متنفر هستند که آخوند ها از مابدشان میاید! دلیل این همه توهین و سانسور ما در رسانه های لس انجلسی, لندنی و واشنگتونی هم همین است!ما رسانه های اپوزیسیون را به آنها باخته ایم! شورای ملی و افق ایران, بی بی سی, رادیو فردا و صدای آمریکا را اگر با دقت مشاهده کنید, متوجه میشوید همه جا همان افراد سخن میگویند! همه روزنامه ها و سایت ها ی خبری دست همان افراد است! اینها ما را احمق و نفهم میدانند!
اینگونه کشور ما هیچ آینده ای ندارد!

خسرو فروهر

مهدی جلالی تهرانی

 مکالمه تلفنی محرمانه نیک آهنگ کوثر با مهدی هاشمی

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «پشت پرده دعوت از یکی از پروپاگاندیست های عرستان سعودی ازسوی نیک آهنگ کوثر!»

  1. فرخنده می‌گوید:

    براستی اون چهره کریه پدر و پسرها و دختر هیچ همانندی به چهره یک ایرانی نژاده ندارد ، این اینقدر عقب افتاده است که پدرش هیچ وقت جرات نمی کرد جلوی مردم بیاورد ش ، وگرنه مثل اون دختر شرورش هر روز یک افاضاتی هم می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.