یک اشاره شاهزاده … انقلاب را وارد فاز دوم کرد || گزارشی گمان شکن با خسرو فروهر

https://youtu.be/E3oOwE5YdBw

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

5 دیدگاه دربارهٔ «یک اشاره شاهزاده … انقلاب را وارد فاز دوم کرد || گزارشی گمان شکن با خسرو فروهر»

  1. زمانیکه دموکراسی صوری بجای مذهب پوشش فساد می شود می‌گوید:

    حتی اگر سپاهی های نوکر و مابقی قاتلهای احمق نوکر آخوند انگلیسی از روی زنان و جوانان و کودکان ایران رد میشدند، حزب دموکراسی صوری، حزب دموکرات درکنار نوچه هایش کانادا و انگلستان و فرانسه و دیگر دزدهای حقوق بشری، دست از حمایت از آخوند انگلیسی سارق تروریست پرور و ناتوی جنگ پرور دست نخواهند کشید تا برنامه های آتی غارت روسیه و خاورمیانه را عملی نمایند، از همین روست که دموکراسی نمایشی اشان در نصف روز تا بیش از 95 درصد نتایجش مشخص شد و تا متوجه شدند که ننیجه مطلوب نیست، سازمانی اف بی آی و سیا وارد مهندسی نتایج باقیمانده شدند که تا حالا 3 روز طول کشیده است و بدنبال تعدیل نتیجه نهایی با فرو کردن نوکرهای فاسد خود مانند پلوسی هستند که

  2. Arman می‌گوید:

    استاد فروهر گرامی‌
    برایتان آرزوی بهبودی، سلامتی و تندرستی داریم. امید واریم هرچه زودتر به میدان مبارزه بازگردید. وجود شما در راه آزادی ایران و مبارزه با دشمنان آن غنیمت و لازم است.

  3. Nima می‌گوید:

    با آرزوی سلامتی برای جناب فروهر

  4. K1 می‌گوید:

    برای شما آرزوی سلامتی داریم

  5. Ali می‌گوید:

    استاد فروهر گرامی، پس از شادباش زادروزتان که گویا دو سه روزی هم از آن گذشته است، از آنجا که من هم مانند شما از دوست داران موسیقی سبک disco هستم؛ چند آهنگ قشنگ در این سبک را که با کیفیت CD (فرمت flac) دم دست داشتم برایتان در تارنمای زیر گذاشتم تا اگر دوست داشتید دانلود فرمایید و در راه فروشگاه هارلی دیویدسون به رانندگی آرتین پرتویان گرامی به آنها گوش فرادهید. (با حجم یک گیگابایت)
    https://tmpsend.com/Oe5dvzrY
    اگر خواستید این آهنگها را دانلود کنید, باید این کار را زود انجام دهید؛ زیرا تارنمای بالا، یک تارنمای بارگذاری موقت برای فرستادن فایل است و فایلها پس از چند روز خود بخود پاک می شوند.
    همچنین پیشنهاد میکنم برای داشتن بالاترین کیفیت و برای اینکه گفتگوی دوستانمان آرتین و ویسکی وسخنانشان مزاحمتان نباشد از هدفون Sony WH-1000XM5 بهره گیری نمایید. این هدفون به راستی یک شاهکار ارزنده و بی همتاست که رتبۀ نخست را در رنکینگ best buy دارا میباشد و رنکینگ آن از bose آمریکایی هم بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.