این برنامه تو دهنی به بی بی سی و پدافند از ایرانیانی بود که به آرامگاه کوروش بزرگ رفتند

این برنامه تو دهنی به بی بی سی و پدافند از ایرانیانی بود که به آرامگاه کوروش بزرگ رفتند. کلیپ و گزارش کامل مراسم روز کوروش بزرگ و پاسخ به بی بی سی و حملات آن به این مردم. ببینم چقدر یاری میکنید که این برنامه بین مردم پخش بشود !!
با سپاس از شما,
خسرو فروهر

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «این برنامه تو دهنی به بی بی سی و پدافند از ایرانیانی بود که به آرامگاه کوروش بزرگ رفتند»

  1. پارسا می‌گوید:

    با درود خدمت استاد گرامی جناب فروهر.برنامه ای زیبایی بود و سپاس از شما که این همرسانی ملی و حماسی وشکوهمند 7 آبان2575 را نمایان کردید و از ان جنبش در برابر رسانه های استعماری پدافند کردید.
    به باور من ایرانی و البته همانجور که جنابعالی در جریان هستید اپوزسیون ایران در بیرون از مرزهای آن نیز باید متحد باشد و دست به دست هم دهند از فرصت به وجود آمده بیشترین کاربری را ببرند و پروانه ندهند همچون خیزش2568 اینفرصت سوخته شود!
    استاد گرامی بر میهن گرایانی چون شما است تا اگر ناهمسانی در بین تان هست کنار گذاشته شود(ولو موقتی)تا آزادی بدست آید.
    امروز جنبشی پدید آمده به دست یکی از فرزندان این آب و خاک بنام “جنبش فدایییان ایران” که آهنگش یکپارچه سازی بین مردم و سازماندهی آن است.
    این جنبش همه طیف های آن از جمله جمهوری خواه و هودار پادشاهی پارلمانی را در بر میگرد.
    سعید شمیرانی کسی است که پیش گام این کار شده و دست یاری به سوی همه ایران دوستان دراز می کند و با وجود همه ی ناملایمات انجام شده نسبت شخص ایشان اما استقبال خوبی از آن به عمل آمده وهمانجور که در یکی از فیلم هایتان دیدید در بین مردم رخنه کرده و کار اسکناس نویسی به طور گسترده در این چند ماه آغازین انجام شده.
    جناب فروهر اکنو که این راه باز شده از شما گرامی درخواست دارم تا مانند یک برادر از این جنبش پدافند کنیم تا شرایط برای تشکیل دولت انتقالی پیزی کهتا کنون انجام نشده مهیا گردد و ضربه ی نهایی به رژیم زده شود و تلاش های شما و دیگر میهن پرستان نتیجه دهد.
    با سپاس پارسا یک شهروند ایراتی -مردم دانا و متحد هرگز شکست نخواهند خورد.

  2. خسرو می‌گوید:

    این آقایان بد جوری از مراسم کورش عصبانی‌ و دستپاچه شده اند. به نظر من گفتن “عرب نمیپرستیم” هیچ هیچ اشکالی‌ نداره و نژاد پرستانه نیست چون اولا اشاره به “پرستیدن” عرب هست نه‌ نژاد عرب؛ ثانیا اشاره به عرب هاییست که به کشور ما چشم داشته و دارند و آن عرب‌های حاشیه خلیج فارس است نه‌ عرب‌های مثلا آفریقا یا کناره دریای مدیترانه. در ضمن الحمد لا‌لله اسم مصدق السلطنه را هیچ کس درین گردهمایی نیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.