نگاهی مستند به تاثیر زیان بارآخوندها بر روابط اجتماعی, سیاسی و اقتصادی ایران در ٥٠٠ سال گذشته. مصاحبه آقای سهراب اخوان با خسرو فروهر (صمدی)

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «نگاهی مستند به تاثیر زیان بارآخوندها بر روابط اجتماعی, سیاسی و اقتصادی ایران در ٥٠٠ سال گذشته. مصاحبه آقای سهراب اخوان با خسرو فروهر (صمدی)»

  1. arash می‌گوید:

    با درود و سپاس از شما و جناب آقای اخوان. اما من یک نظر داشتم و دوست داشتم این را با آقای اخوان در میان بگذارم. آنچه امروز ایران را به این روز کشانده اسلامست در این شکی نیست اما اینکه پ ا د ش اه طرفدار اسلام بود و این موضوع را برای انتقاد از پ ا د ش اه بکار می برند بنظرم این انتقاد را کسانی می کنند که یا به راستی ژرف نگر نیستند و یا دشمن ایرانند. مشکل امروز ما توسط استعمار بوجود آمده و اگر مردم ایران مسلمان نبودند استعمار با روش دیگری ایران و پ ا د ش اه را به ویرانی می کشاند. و سخن آخر خواهشی از منتقدان محمد رضا ش ا ه دارم آنهم اینکه امروز که دیگه محمد رضا ش اه نیست و بسیاری از شماها چه در ایران چه خارج ایران قدرت دارید. اگر راست میگین و ادعاتون میشه ایران را حتی تا بیست سال دیگه برگردونید به همان موقعیت سال 57 از تظر مقایسه ای ایران با دیگر کشورها و اگر نمی توانید حداقل موقعیتی پیش آورید استادی مانند پروفسور گایتون (استاد پروازی فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در قبل شورش 57) در یکی از دانشگاههای ایران بعنوان استاد تدریس کند. اگر این را هم نمی توانید پس خواهشمندم دهان خود را ببندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.