مژده…بیانیه پادشاهی خواهان بزودی || روز جهانی کوروش بزرگ و رسوایی شاه چراغ!!؟ || !بررسی دلایل عدم حمایت مستقیم اروپا…آمریکا و گلوبالیستها از این انقلاب ایران || گزارشی گمان شکن خسرو فروهر

مژده…بیانیه پادشاهی خواهان بزودی || روز جهانی کوروش بزرگ و رسوایی شاه چراغ!!؟ || !بررسی دلایل عدم حمایت مستقیم اروپا…آمریکا و گلوبالیستها از این انقلاب ایران || گزارشی گمان شکن خسرو فروهر


این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «مژده…بیانیه پادشاهی خواهان بزودی || روز جهانی کوروش بزرگ و رسوایی شاه چراغ!!؟ || !بررسی دلایل عدم حمایت مستقیم اروپا…آمریکا و گلوبالیستها از این انقلاب ایران || گزارشی گمان شکن خسرو فروهر»

  1. مجتبی می‌گوید:

    درود بر شما جناب فروهر گرامی‌
    ¤ برنامه دیروزتون بسیار عالی‌ و امیدبخش بود. راستش ما که داریم از نگرانی دق می‌کنیم که مبادا چپ‌ها و تجزیه طلبان اینبار هم انقلاب مردم را بدزدند. این بی‌ پدر و مادرها نه تنها شعار‌ها و نمایندگان واقعی‌ ملت ایران را سانسور می‌کند، بلکه روز کورش بزرگ را هم سانسور نموده و در تظاهرات‌هاشون در خارج از کشور حتی کوچکترین اشاره یی هم به آن نمیکنند و جلوی بزرگداشت آن را هم میگیرند. البته بخشی از این هم بدلیل کوتاهی و مماشاتگری نیروهای ملی‌ و ایرانگرا و بعضی‌ اختلافات و تنش‌ها میان آنان است، که امیدواریم کنار گذاشته شود. مخصوصا در این روزهای بحرانی‌ و حساس بخاطر هم میهنامان در درون کشوری، میهن و آینده آن و همچنین برای جلوگیری از توطئه‌ها ی دشمنا ایران زمین علیه میهن عزیزمان.
    راستی‌ در خبرها گفته اعلام شد که یک گروه ۴۰ نفره از تمامی طیف‌های سیاسی امروز و فردا در بروکسل گرد هم میایند تا برای ایران تصمیم بگیرند. راستش ما که اینها را نمیشناسیم و نمیدانیم آنها چه کسانی هستند. به بهانه‌های مختلف، همه چیزشان مخفیانه و غیر شفاف انجام میشود. آنها قرار است که بیانیه یی هم صادر کنند. . همه ی اینها به نگرانی‌ها برای آینده کشور عزیزمان و ملت مظلوم ایران می‌‌افزاید. لطفا با دقت مراقب تحرکات آنها باشید.
    پیشنهاد: شاید بهتر باشد که آن بیانیه یی را هم که در برنامه آخرتان از آن نام بردید، پس از آن صادر شود که آن گروه بیانیه خودشان را صادر کنند. بدلیل اینکه اگر چناچه توطئه یی در کارشان باشد، بیانیه گروه شما بتواند آن را خنثی کند.
    پیروز باشید. و لطفا در میدان بمانید. چراکه حضور افراد میهندوستی مثل شما قوت قلبی است برای همه ی میهن دوستان.

  2. پروژه اسهال در استعمار نوین می‌گوید:

    پروژه به اسهال کشیدن خاورمیانه توسط آخوند بمنظور غارت منابه خاورمیانه به سود کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر

    اگرچه دموکراتها و انگلیسی زبانها و آلمان و فرانسه و دیگر نظایر این استعمارگران غربی مانند بانکهای سوئیس با ماسکهای حقوق بشری در اجرای استعمار استحمار-اسهالی در خاورمیانه درصدند که از طریق آخوندهای دزد و قاتل انگلیسی، نفت و منابع معدنی و دلارهای ایران و خاورمیانه را بدلیل وحشگری و اسهال زدن به خاورمیانه توسط حوثیها و حزبملا و سپاه و همسرانشان اخوان المسلمین و داعش … درکنار آخوند دزد صیغه باز تریاکی رانتخوار (قرارگرفته در صندلی قضاوت)، اما بدستان دزد توانای انگل زاده ها (رانت خوار ارزخوار)، مدیران نجومی خوار نوکر استعمار (نفت/گازپتروشیمی/بانکداری/بیمه/فلزات/معدنی) و صد البته فرصت طلبان دلال درنده بازار (علی الخصوص حوزه ساختمان/مصالح ساختمانی/بنگاه و دلار/طلا/صرافی و خودرو/قطعات و خوراک و دارو/تجهیزات پزشکی و یارانه های ارز/ریال/وام بدون بازگشت/انحصار خودرو/سهام فروشی بدون پشتوانه)، مفتخواری نمایند و با حرفهای رد گم کنی حسن نصرملا، کل این غارت را به گردن بازیچه نوکری مثل او بیندازند؛ در این برهه از زمان، بدلیل تکنولوژی مدرن و جنایات روزافزون و اسهال بی پایان آخوند نذرخوار زکاتخوار بودجه خوار مالیاتخوار زمینخوار رانتخوار سگ پرور صیغه باز تریاکی دزدسالار استعمارنواز و همچنین سگاخوند قاچاقچی خونخوار و البته بسیجی عقده ای ابله ساندیسخوار، بعید است که غرب بتواند بدون هزینه سنگین به این رابطه استعمار استحمار-اسهالی ادامه دهد و منابع خاورمیانه را مفت بخورد و پولهای باقیمانده را نیز با فاسدان نجومی وارد بانکها و یا ابزارهای پولشویی خویش مانند املاک و جزایر پولشویی (مالت) و کازینوهای خویش نموده و درپایان، کشورهای مختلف خاورمیانه را بدلیل ترس از ترور و وحشت اسهالی که غرب، رهبرش را پرورش داده و ساخته و صادر کرده، متکی و وابسته به کمپلکس اسلحه سازی آمریکا نموده تا برای کاغذ چاپ شده ای بنام دلار و یورو، ارزش آفرینی نماید و کاغذ چاپ نموده و کل جهان را با این کاغذها غارت نمایند

    بنابراین، برای خروج ایران و خاورمیانه از اسهال صادر شده از نوفلوشاتوی فرانسه، اسهال دارای استاندارد لازم و مورد تایید دموکراتها و دیگر قدرتهای استعماری غربی در کنفرانس گوادلوپ، شاید یک گزینه راهگشا، تشکیل پایگاه ضد جمهوری اسهالی در مسکو باشد تا مسکو نیز مجبور به ورود به بازی دوگانه ای مانند استعمارگران غربی در ایران بشود تا ایرانیان و مردم خاورمیانه صدمه کمتری ببینند و رشد کشورهای عربی و ترکیه و اسرائیل و آذربایجان و ارمنستان، دچار اسهالی شدن نشده و بلکه با تامین منافع روسیه، شتاب نیز بگیرد و منجربه به صلح پایدار بگردد.

    هم اینک، نه تنها جمهوریت و مدنیت و انسانیت و ارزش ریال ایران و لباس و دادگستری در ایران، توسط تنها تخصص آخوند و سگآخوند، اسهالی شده و به اسهال کشیده شده است، بلکه دامنه این اسهال، به خودروسازی و اینترنت و محیط زیست و توریسم و بانکداری و فرهنگ و هنر و ورزش نیز رسیده است، و تمام فاکتورهای تمدن در حال اسهالی شدن در مقیاس قاجاریه پنهان در عمامه اما اینبار از نوع آخوندیه با عمامه عیان است؛ بگونه ای که ایران در تمام شاخص های رشد، از تمام کشورهایی که از آنها بسیار جلوتر بود، اکنون عقب افتاده و یا در حال عقب افتادن است و ایران کاملا در حال غرق شدن در اسهال ناب آخوندی و سگآخوندی است؛ بگونه ای که اسهال این دو جانور عهد عتیق، بکمک اربابان به اصطلاح توسعه یافته استعمارگرشان در انگلستان و کانادا و حزب دموکرات و فرانسه و آلمان و سوئیس و اتریش و هلند، در برهه ای موفق به توقف کامل رشد و مفتبری کامل نفت و گاز و فرار کامل سرمایه از خاورمیانه بدرون جیب اربابانشان نیز شده بودند. اینک جمهوری اسهالی آخوندی ایران تنها قابل قیاس است با کشورهای عقب مانده با فساد هنگفت و اختلاف طبقاتی فاجعه بار (آنهم کشورهای بدون ثروتهای معدنی) نظیر کره شمالی، سوریه، پاکستان، برمه، بنگلادش، میانمار و دیگر کشورهای مشابه که شاخص های رشد در آنها یا متوقف مانده و یا رشد کمی داشته و یا اگر رشدی داشته، با اسهال آخوند و سگآخوند به استعمارگران غربی فراری داده شده و یا منفعل و بلا استفاده مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.