متاسفانه با سر دبیری خانم بقراط کیهان لندن هر روز بیشتر چپ گرا میشود!

اشتباه زیگموند فرویدیپخش خبر نادرست درگذشت مانوک خدابخشیان توسط کیهان لندن موجب شد پس از مدت ها باری دیگر سری به سایتشان بزنم.

متاسفانه کیهان لندنی  که با حمایت های مالی شاهدخت اشرف پهلوی و دیگر میهن پرستان در ان سال های آغاز غربت,تنها نشریه ای بود که استادانم در ان مینوشتند و آرزو داشتم روزی من هم عقایدم را در ان منتشر کنم, از آغاز سردبیری خانم الهه بقراط , آهسته و آرام به سمت چپ گرایی سوق داده شده است و حتی دیگر حداقل بی طرفی های چند سال پیش خود را هم ندارد! ! کیهان لندن امروز من را به یاد کیهان سال  پنجاه و هفت و پنجاه  و هشتی میاندازد که در آن رحمان هاتفی توده ای همه کاره شده بود و روشنفکر در آن فقط چپگرایان بودند!

امروز پس از مدتها سری به سایت اینترنتی کیهان لندن زدم و متاسفانه مشاهده کردم انچه به عنوان هشدار و پیش بینی در دیداری مدتی پیش به خانم انصاری مدیر کیهان لندن گفته بودم, به وقوع پیوسته است و دلم به یاد آرزوها و امیدهای نویسندگان و خوانندگان کیهان لندن ان سالهای دور شکست و براستی از ته دل افسوس خوردم.

البته تبلیغ کتاب سقوط بهشت در صفحه نخست اینترنتی کیهان لندن برایم دلگرم کننده و امید بخش بود , اما با دیدن مصاحبه های تبلیغاتی و غیر انتقادی با کسانی مانند مهران براتی, چپگرای رادیکالی که سالها بخا طر کینه از پهلوی ها اصلاح طلب بود و هنوز نیز از یاران سیاسی فرخ نگهدار است و یا تبلیغ کنگره های چپ گرایانی که هنوز آغاز کشتار مردمان ایران را از دهه شصت میدانند که خوب شاید هم باور دارند که هزاران هوادار پادشاهی در سال های نخستین جمهوری اسلامی خود کشی کرده اند, که این دو مثال مشتی نمونه خروار هستند, را به هیچگونه نمیتوان بی طرفی نامید!

به راستی که خانم بقراط که در آغاز خود را پشیمان از اشتباهات دوران فدایی بودنش بی طرف و دمکرات نشان میداد, اکنون که سر دبیر و یکه تاز است, کیهان لندن را با روشی زیرکانه آرام آرام به نشریه کاردوران فدایی بودنش تبدیل مینماید و جایی برای امثال من و عقاید یک آزادی خواه میهن پرست در ان نشریه نیست و نخواهد بود!

هر گونه معترض نیز با همان شیوه مرسوم چپ گرایانه با القابی مانند فاشیست ویا بهانه اینکه ما بی طرفهستیم, به سانسور خانه دادگاه های چپ روشنفکر نمایان وطنی فرستاده میشود!

خسرو فروهر, ۱۵ شهریور ماه ۲۵۷۸ ایرانی

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.