شورای ملی‌ – دلیل استعفا از شورای عالی‌ -مصاحبه آقای ضیا آتابای با خسرو صمدی (فروهر)

شورای ملی‌ – دلیل استعفا از شورای عالی‌ -مصاحبه آقای ضیا آتابای با خسرو صمدی (فروهر)
http://youtu.be/HnYHrNugXck

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «شورای ملی‌ – دلیل استعفا از شورای عالی‌ -مصاحبه آقای ضیا آتابای با خسرو صمدی (فروهر)»

  1. آئیریک می‌گوید:

    با وجود این سرعت بسیار کم اینترنت در ایران، همۀ این مصاحبه رو دیدم و شنیدم. برای من یکی روشن شد که دلیل استفعای خسرو فروهر، به هیچ وجه جاه طلبی نبود؛ بلکه روند غیر دموکراتیک انتخابات شورای عالی بود که سبب استعفای ایشون از شورای عالی شد. به نظر من هنگامی که یک عضو شورای عالی امکان گفتگوی مستقیم با سخنگوی شورا (شاهزاده رضا پهلوی) رو نداشته باشه، نمی شه به این شورا اعتماد کرد.
    من هم تأکید می کنم که منظورم از انتقادی که به شورا دارم، به هیچ وجه زیر سؤال بردن شخص شاهزاده رضا پهلوی نیست. ولی به این ترتیبی که شنیدیم این شورا روند راستینی رو پیش نگرفته. امیدوارم شاهزاده صدای ما رو بشنوه. چشم پوشی به روی قتل روانشاد احمد کسوری در سال 1324 به دست اسلامیست ها، کشور رو به جایی رسوند که در سال 1357 همین اسلامیست ها شورش کردند و باعث سقوط شاهنشاهی شدند. امیدوارم این بار، چشم پوشی به روی دادخواهی خسرو فروهر باعث نشه که قدرت شورای ملی سست بشه و این شورا از هم فرو بپاشه. کسی که به درد نسل ما می خوره (حد اقل برای روشنگری و درس گرفتن از تاریخ) خسرو فروهر هست، نه افراد محافظه کار و چاپلوس. امیدوارم شاهزاده صدای ما رو بشنوه. من از نظر دینی و مذهبی با خسرو فروهر یکجور نمی اندیشم، اما درود می فرستم به خسرو فروهر که همیشه حرفی رو زده که بهش ایمان داشته (حتی اگر حرفش رو من نپذیرم).
    امیدوارم در برنامۀ رو در رو (خسرو فروهر رو به روی رضا پیرزاده و نازیلا گلستان) اگر سوء تفاهمی هست برطرف بشه، و اگر نیست، روشنگری بشه و کسی که اشتباه کرده رفتارش رو اصلاح کنه
    پاینده ایران، جاوید شاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.