شورای مشروطه و لزوم همبستگی در میان پادشاهی خواهان || گزارشی گمان شکن با خسرو فروهر

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «شورای مشروطه و لزوم همبستگی در میان پادشاهی خواهان || گزارشی گمان شکن با خسرو فروهر»

  1. آخوند رافضی صفویت می‌گوید:

    این بابا که قیافش با سگچه ها و بلشویکهای اسهالی هیئتی گله ای ماموران عمامه دار انگلستان (آن یکی که از اروپا فرستاده شد) و ماموران عمامه دار کره شمالی (این یکی که به کره شمالی فرستاده شد تا دوره کمونیسم اسهالی را ببیند) مو نمیزند!!!

    از قرار، روال اینست که در انگلستان، روی بدن اینها عکس پهلوی را خالکوبی می کنند و به آنها دستور می دهند که به هالوی اعدام نشده و سالم ارسال شده به انگلستان توسط حکومت اسهالی اعدامی پادوی انگلستان و کره شمالی:
    1. تعرض نماید
    2. در اینستاگرام اعتراف نماید که تعرض کرده است
    3. جلوی دوربین بی بی سی تکذیب نماید

    از این قراضه ها، در داخل ایران اشغالی شده هم سواری های زیاد گرفته می شود، برای:
    0. گسترش بنیادگرایی اسهالی از نوع شیعه (به فرماندهی آخوند بد مثلا روسی، ملای صورت-نشسته ریش-نزده زشت خون آلود اعدامی آدمکش اعترافگیراینترنت قطع کن روزنامه نگاربگیر ماله کش باتومی برده-سوار سگ-پرور ساچمه -انداز رانتخوار پاچه-مال نواز معترض-کش تورمی فاشیستی چادری پادگانی شورویچی کره موشکی شمالی سگ چینی آغشته به قرآن روسی، امثال رئیسی و علم هدا و شریعتمداری مرگ بر انگلیس گو) با اهداف:
    الف. خرید آبرو و حیثیت برای آخوند خوب مثلا انگلیسی، آخوند مشعشع صورت-شسته آزاداندیش بازکننده اینترنت و گفتگوکننده با جهان و گشایش دهنده شادی و محبت، مانند روحانی
    ب. جلوگیری از تعمیق روابط سیاسی و اقتصادی کارا بین ایران با روسیه و چین و جهان پشرفته (نیازمند توریسم و آزادی توریسم و ورود خبرنگاران برگزاری های جهانی، و حذف جاذبه های توریستی اسهالی اعدام و اعدام در ملاعام و چادر و بیدادگاه های نمایشی طالبانی با قاضیهای گماشته رانتخواران و سگهای پاسدار و مراسمهای غارنشینی عرعرون و قمه زنی و شلاق زنی و …)
    1. لیس زدن چوب و سنگ و ضریح بتکده های آخوند انگلیسی و روسی برای بازارگرمی و پرورش الاغ های باربر و سگهای خونریز (روایت است که مامور انگلیس در هند، بیضه گاو، و در ایران بتکده امامی میسازد و سپس چوب و سنگش را لیس می زند تا بتواند سوار بر هند و ایران شود)
    2. حمله به سفارتخانه ها برای ایجاد جنگ مذهبی و ایجاد فاصله بین ایران و جهان پیشرفته
    3. کشتار و شکنجه و باتوم زدن و ساچمه زدن و کورکردن و فراری دادن مردم سکولار و مترقی و غیرالاغ و ترقی خواه و غیرسگ و غیرفاسد رانتخوار از ایران
    4. فرستادن اموال غارت شده و اختلاس شده توسط رانتخوارهای پاچه-مال و فرستادن اموال نظیر فرش های کوخ سعد آباد و … به مراکز اسهالی لندن و سیدنی و تورنتو و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.