دروغ های اسلام گرایان و چپ گرایان از ایران, فلسطین تا امریکا

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

11 دیدگاه دربارهٔ «دروغ های اسلام گرایان و چپ گرایان از ایران, فلسطین تا امریکا»

  1. خسرو می‌گوید:

    که از ماست که بر ماست. بعضی‌ از ایرانیان بسیار سختدل هستند. چطور ‌یک نفر میتواند به انسان دیگر، به یک دختر جوان هم میهن، اینطور شلّاق بزند؟ اینها انسانند یا حیوان؟ ایرانیند یا اهریمن زادگان؟

    https://www.instagram.com/p/BMte9iYjSfR/

  2. nazi می‌گوید:

    يادمه كه خيلي سال پيش توي شهر ما مردي رو به همين دليل در ملا عام شلاق زدن بنده خدا بعد از هشتاد ضربه شلاق بلند شده و بود گفته بود اگه امام حسين هم مثه شما بود دست شمر درد نكنه كه سرشو بريد ولي متاسفانه دوباره شلاقش زدن ولي حرفشو زد و چه حرف خوبي هم گفت.

  3. خسرو می‌گوید:

    باز هم شلّاق به دختران ایران که قرار است همسر و مادر شوند و فرزندان آینده را تربیت کنند. کدام پست فطرتی این اهریمنان شلّاق زن را ناتربیت کرده است:

    http://nytlive.nytimes.com/womenintheworld/2016/11/14/iranian-woman-says-she-was-brutally-whipped-for-attending-a-party-with-men/

  4. خسرو می‌گوید:

    البته پسر‌ها هم بی‌ نسیب نماندند. ج.ا. در اعمال خشونت و رذالت بین پسر و دختر تبعیض قائل نمیشود:

    https://www.instagram.com/p/BMzHV35jxst/

  5. nazi می‌گوید:

    عكسها واقعا ناراحت كننده هستند.اينا به هيچي رحم نميكنن نه زن نه مرد نه بچه .يه عده حماقت كردن انقلاب كردن ما افتاديم توي اين جهنم…

  6. خسرو می‌گوید:

    دوست عزیز، انقلاب و وضع موجود بدون دلیل نبود و نیست: اگر در فیلم‌های انقلاب با دقت در چهره آشوبگران نگاه کنید در آنها دو دسته می‌بینید: یکی‌ جوانان فوفول شکم سیر که اسیر ایدئولوژی و پرستش مذهب، مارکس و لنین، و یا مصدق شده و برای رسیدن به قدرت سینما و بانک و رستوران و حتی مسجد آتش می‌زدند، و دیگر رهبران آنها که شیفته قدرت بودند. مردم هم آگاه و فهمیده نبودند؛ راه درازی را که ایران از کودتای ۱۲۹۹ خورشیدی تا ۱۳۵۷ طی کرده بود نمیدیدند و نمیفهمیدند. زنان و دختران مملکت که آزاد تر از هر زمانی‌ در تاریخ ۱۴۰۰ ساله ایران بودند به دانشگاه رفته بودند و دکتر و مهندس و وکیل و وزیر شده بودند، چادر سیاه سر کردند و فریاد خمینی رهبر سر دادند. کسی‌ که آنروز سینما و بانک و رستوران آتش میزد امروز یا چپی کشته شده یا مصدقی فراری و یا مذهبی‌ شکنجه گر‌ است. مردم نفهمیدند وگر نه‌ اجازه نمی‌دادند آرامگاه رضا شاه که بدون شک ایران را از مرز فروپاشی نجات داده بود را خراب کنند. شما اگر در ترکیه به آتاتورک در سر چهار راهی‌ توهین کنید اگر کتک نخورید مورد خشم و اهانت ترکان قرار می‌گیرید ولی در ایران رضا شاه که هیچ، ستایش از کورش بزرگ هم قابل تحمل نیست. این دختران و پسران جوان تاوان نفهمی‌ها و ناسپاسی‌های پدران و مادران خود را پس می‌دهند؛ تاوان وقتی‌ که انسانهای والایی چون فرخ رو پارسای و نادر جهانبانی را به گلوله بستند و مردم شادی و سکوت کردند.

  7. nazi می‌گوید:

    بله خسرو جان فيلم هاي انقلاب رو ديدم حرفاي شما كاملا درسته همين شكم سير آزادي و شادي باعث شد مردم كار ديگه اي نداشته باشن انقلاب كنن معذرت ميخوام كه اينجوري ميگم گذا گشنه هايي هم بودن كه از كنار انقلاب كردن به جايي رسيدن و دم و دستگاهي به هم زدن حداقل توي شهر خودمون ديدم..متاسفانه ملت افتادن دنبال به قول شما ماركس و لنين و مصدق،دانشجوهايي كه فكر ميكردن خيلي ميفهمن همه با هم روياي زيباي پهلوي ها رو تبديل به كابوس انقلاب اسلامي كردن اما من دلم براي پدر و مادرهايي ميسوزه كه اون موقع ميفهميدن چه بلايي داره سر ايران و مردمش مياد و هيچ كاري از دستشون برنميومد و حالا فرزندانشون هم اينجوري اسير اين انقلاب شدن…

  8. nazi می‌گوید:

    متاسفانه جنوب شهر كرمان هر چي كه به سمت سيستان و بلوچستان ميريم مناطق براي زندگي بي امكانات تر ميشن و مردم محروم تر.من جاهايي رو ديدم كه نزديك جيرفت هم بودن اما آب آشاميدني نداشتن. ادم وقتي مييبينه چندين و چند سال پيش شهبانو خودشون شخصا به اونجا ميرفتن و حالا اينا حتي اسمي هم از اونجاها نميبرن متاسف ميشه و غصه ميخوره.
    تازه اينا به كنار چند وقت پيش توي يه مدرسه در روستايي در زنجان معلم مدرسه به دختري به اسم ندا چندين و چند بار تجاوز ميكرد و بعد هم خيلي راحت آزاد شد و اونقدر وقيح بود كه خانواده دختر رو هم مسخره ميكرده و آب هم از آب تكون نخورد.اخه ادم از كدوم درد توي ايران بگه…

  9. خسرو می‌گوید:

    دوست عزیز، بلی فقر در ایران بیداد می‌کند، از جنوب تهران گرفته تا کناره‌های خلیج فارس و کرمان و سیستان و بلوچستان، و آنهم اغلب دامنگیر کودکان و زنان میشود و آنها را به راه فساد می‌کشد. شرم آور است که کشوری که متجاوز از یک تریلیون دلار در طول ۳۷ سال گذشته در آمد فروش نفت داشته، کودکانش بجای مدرسه و غذا، شلّاق نوش جان کنند. اینها همه از سؤٔ مدیریت و اهمیت ندادن به کشور و ساکنان انست. مگر مدرسه ساختن و روزی یا هفته‌ای یک وعده غذا ی مکفی به این کودکان دادن چه هزینه یا تخصصی می‌خواهد. آنوقت که شاه مدرسه می‌ساخت و تغذیه رایگان را مرسوم کرده بود، هم مدرسه ساختن او و هم تغذیه رایگان او را به سخره می‌گرفتند. او را مسخره میکردند که رفته و وسط بیابان (در زاهدان) دانشگاه ساخته، در صورتی‌ که دقیقا امثال زاهدان دانشگاه می‌خواهد زیرا بلوچ‌ها حاضر نیستند دختران خود را برای تحصیل به دوردست بفرستند و در نتیجه حلقه فقر بصورت قاچاق کشی‌ در آنها ادامه می‌یابد. یکی‌ از این کودکان (اهل زابل در سیستان) که در زمان شاه به دانشگاه آریامهر (شریف امروز) راه یافت اکنون در آمریکا دانشمند معروف و موفقی است. حتما در میان دیگر کودکان نیازمند امثال او بسیارند. افسوس که حکمرانان ایران ایرانی‌ نیستند، اگر ایرانی‌ بودند با دیدن یکی‌ از این حکایت‌ها آتش درون می‌گرفتند و فکر چاره میافتادند.

    https://www.youtube.com/watch?v=yk2dpUUYiWI

  10. nazi می‌گوید:

    چه ايراني بود و چه ايراني شد… اونا چي ميفهميدن واسه همين شاه رو مسخره ميكردن بدبختانه شاه از زمان خودش خيلي جلوتر بود و يه عده احمق بهش نميرسيدن و عقلشون قد نميداد.
    الهي بميرم فيلمو ديدم و اشكام ريخت عجب دختري بود واقعا افرين بهش. .يادمه توي يكي از برنامه هاتون هم فيلمي از زني رو نشون دادين كه حاشيه نشين بود و توي اشغالا ميگشت دخترش خودسوزي كرده بود اگه اشتباه نكنم مشهد بود متاسفانه كم نيست اينجور چيزا توي ايران همه جاي ايران. بعضي وقتا پيش خودم ميگم كاش ايران نفت هم نداشت كه يه عده كه معلوم هست كيا هستن نشن بچه پولدارهاي تهران. ما چه سودي ازين نفت ديديم…؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.