بخش نخست پاسخ خسرو فروهر به برنامه اقایان مهدی جلالی تهرانی و مهدی اقازمانی – پاسخ به انکار آتش زدن کتابخانه ها درحمله اسلام به ایران, پاسخ به انکار کشتار میلیون ها ایرانی بی گناه

بخش نخست پاسخ خسرو فروهر به برنامه اقایان مهدی جلالی تهرانی و مهدی اقازمانی – پاسخ به انکار آتش زدن کتابخانه ها درحمله اسلام به ایران, پاسخ به انکار کشتار میلیون ها ایرانی بی گناه, تخریب شهرهای ایران و آتش کشیدن گنجینه های فرهنگی و هنری ایران پیش از اسلام توسط ارتش تازیان

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

6 دیدگاه دربارهٔ «بخش نخست پاسخ خسرو فروهر به برنامه اقایان مهدی جلالی تهرانی و مهدی اقازمانی – پاسخ به انکار آتش زدن کتابخانه ها درحمله اسلام به ایران, پاسخ به انکار کشتار میلیون ها ایرانی بی گناه»

  1. به دین می‌گوید:

    درود خسرو جان من بلافاصله پس ازپایان برنامه امشب عجله کرده ومطلبی رودرصفحه دعوت به مناظره نوشتم بیزحمت یه نیگابندازبهش منتظر نظرتم باسپاس ازمهرت

  2. نياز می‌گوید:

    چقدر بده كه بعضي از ايرانيا از عربها بدتر شدن!اينا عجب خطرناك هستن و البته هم كه حاضر نميشن با شما مناظره كنن
    .سپاس كه ويدئو اصلي رو نشون دادين وگرنه ما كه نميفهميديم چي به چيه.كي حال و حوصله ديدن اين برنامه ها رو داره.بيصبرانه منتظر بقيه برنامه هستيم…

  3. فرخنده می‌گوید:

    هنگامی که داشتم روی پایان نامه ام کار می کردم نیاز به بررسی واژ ه های فرهنگستان ها پیدا کردم واژه های فرهنگستان اول چون کم بودند و چندین بار هم در زمان پهلوی چاپ شده و به کتابخانه دانشگاه ها داده شده بود به وفور یافت می شد اما هیچ اثری از واژه های مصوب فرهنگستان دوم نبود . من با یکی دوتن از اساتیدی که با فرهنگستان کنونی همکاری می کنند تماس گرفتم شاید نسخه ای از آنها را در کتابخانه یا بایگانی فرهنگستان کنونی بیابم اما با شگفتی پاسخ شنیدم که اصلا چنین چیزی وجود ندارد. لطفا این را هم به عنوان یکی از درخواستهای بینندگان از این آقایان بپرسید که آیا چهارده سال کار فرهنگستان دوم یک واژه هم خروجی نداشته است؟ یا خدای نکرده به سرنوشت کتاب سوزی معروف دچار شده است؟

    • admin می‌گوید:

      فرخنده گرامی, هم میهن گرامی: بسیار نکته خوبی را گفتید. بیشتر در راستای این نکته بنویسید, زیرا من اکنون چندین سال است حق ورود به ایران نداشتم و دسترسی به اسناد سخن شما برایم مقدور نیست!

  4. rayan می‌گوید:

    با سپاس از برنامه‌های خوب و آموزنده تان.

    از وقتی‌ که عربستان سر کیسه ش را شل کار این مهدی جلالی تهرانی هم به همراه چند نفر دیگر گروهی راا تشلیل دادند و به شدت و بطور مذبوحانه سعی‌ مکننند فرهنگ و تمامیت ارزی ایران را زیر سال ببرند. در عوض تلاش میکنند که فرهنگ عربی‌-اسلامی را والا و پاک جلوه دهند. خلاصه ماسمالیزاسیون نواقص فرهنگ عرب و اسلام و در عوض کوبیدن فرهنگ و تمامیت ارزی ایران.

    این در حالیست که تا همین چند وقت پیش، این مهدی جلالی تهرانی تلاش میکرد که خودش را فردی ایران دوست و عاشق فرهنگ ایران و مخالف فرهنگ عربی‌-اسلامی نشان دهد. ولی‌ مثل اینکه دلارهای نفتی‌ عربستان تاثیر خودش را روی او هم گپزاشته است.

    هرچه باشد او هم یک آخوند زاده است. این آخوند زاده‌ها هیچگونه علاقه یی به ایران زمین و فرهنگ و ملت آن ندارند. و هر روز بسته به فراخور حالشان به رنگی‌ در می‌‌آیند.‌ای کاش زمانی‌ برسد تا ملت مظلوم و ستم دیده ایران بتواند یک بار برای همیشه تکلیف ش را به این جماعت هفت رنگ مشخص کند.

    به امید آن روز.
    .

  5. یورک می‌گوید:

    من که وقت با ارزشم رو برای دیدن خُزعبلات کارشناسای شبکه های مخ تعطیل VOA و BBC نمیگذارم
    ممنون از شما جناب فروهر عزیز که ما رو از هزیون های نشئه مانند این کارشناسان آگاه میکنید و پاسخ های درخوری رو به ذهن های تهی شون با پتک سنگینی از جنس منابع و رفرنس ها میدید.
    فقط خیلی دوست دارم بدونم ، جنسی که اون کارشناس قبل از برنامه زده چی بوده؟ به ما هم معرفی کنه بزنیم
    یا جنس ناب بوده یا ساغی باحال!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.