افشای دشمنان پیمان نوین شاهزاده | مناظره انتخاباتی در امریکا – خسروفروهر در رادیو شمرون

گزارشی گمان شکن | پیمان نوین شاهزاده | خسروفروهر

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «افشای دشمنان پیمان نوین شاهزاده | مناظره انتخاباتی در امریکا – خسروفروهر در رادیو شمرون»

  1. حکومت فساد حداکثری ملا و ملازاده می‌گوید:

    حکومت فساد حداکثری ملا و ملازاده، و جنایت بی امان

    فساد حداکثری حکومت کافران دزد آیه آور عمامه دار در شهید کردن مردم خاورمیانه، صیغه کردن زنانشان، و غارت اموال و فرستادنش به کانادا و استرالیا و ترکیه و بانک های اروپا

    بنظر میرسد ویلاهای اهدایی سلطان عثمانی کارش را کرده است:

    نفوذی های بسیاری در مجلس و دولت و نهاد رهبری برای کمک به افزایش وسعت اراضی اشغالی عثمانی تلاش می کنند:

    مرحله اول. همراهی سیاستها و قوانین اتخاذ شده توسط نفوذی های عثمانی در حکومت آخوند بسمت خروج سرمایه ایران (شمش طلا و دلار و گاز مجانی) به جیب عثمانی = افزایش سگ های مصرفی عثمانی = افزایش
    مفتی های اخوان المسلمین + پهپادهای تانکزن + سگهای جهادی مصرفی سوری و همچنین لیبیایی (و در آینده نزیک، سگ پاکستانی)
    مرحله دوم. گستراندن زبان ترکی = افزایش وفاداری به عثمانی = افزایش خیانت به حکومت محلی نوکرنشده عثمانی
    مرحله نهایی. زدن مهر نوکری ماه و ستاره عثمانی به پرچم اراضی اشغالی عثمانی

    اهداف پس از اشغال قره باغ: ” باجگیری حداکثری از آخوند، قبل از اشغال مرزهای جنوبی دریای خزر”
    گلستان و اردبیل و ارومیه و آذربایجان ایران
    سپس، مازندران و گیلان

    بزودی، عثمانی خواهد توانست بخشهای شمالی را تجزیه و تبدیل به دیگر نوکرانش مانند جمهوری آذربایجان نماید، به 2 دلیل:
    1. عثمانی در ایران، دارای تورکزبانانی است که می پندارند تورک هستند و وفادار به عثمانی و پیشه وری و خائن شده به ایران بدلیل ظلم حکومت آخوندی (اکنون نیز در سوریه، کلاس های زبان تورکی بمنظور افزایش سگ وفادار به عثمانی راه انداخته شده است)
    2. عثمانی، عاری از قوانین ظالمانه و فرصت طلبانه و برده کننده حکومت کافران دزد آیه آور عمامه دار (آخوندهای سوار بر الله باوران) است، پس سعی می نماید این قوانین را از طریق نفوذی هایش در ایران گسترش دهد تا زمینه تجزیه مساعدتر شود.
    تبعات منفی قوانین آخوند خداکن و آخوندزاده چاقکن در حکومت آخوندسالار:
    – عدم سازگاری نذر و شفاگرفتن و عمامزده ها و چاه جمکران و دعای باران آخوند با شاخص های توسعه در قرن 21
    – سرکوب تفریحات و حقوق اولیه توسط آخوند: سرکوب اراده شخصی (لباس، مو، خوردن غذا دررمضان)، انحصاری شدن ساحل ها و از بین رفتن شنای مختلط (یکی از جاذبه های اصلی توریستی عثمانی)، حمله به دوچرخه سواری بانوان در شهر، حمله به زنان و مراکز تفریحی و کنسرتها.
    – به لجن کشیده شدن زبان فارسی: پروارشدن شاعران و ملیجک های چاپلوس ولایی، سرکوب و حبس پاسداران زبان فارسی (هالو، بادکوبه ای، …)، سانسور سینمای مستقل، افزایش سینمای متملق، از بین رفتن همه گیری موسیقی، نبود خواندگان زن.
    – به لجن کشیده شدن اقتصاد ایران: افزایش نجومی تعداد آخوند و آخوندزاده و یقه سفید و صراف سکه دلار و الباقی انگلهای حقخوری و انتقال اموال دزدی به کانادا و ترکیه و اروپا، افزایش تعداد عمامزده برای جمع آوری غبار (پول شکم و زیرشکم مفتخورها)، حقوق ناچیز و بردگی حقوق بگیران غیرحکومتی، پراید 120 میلیونی و قیمت نجومی ساختمان، هزینه سنگین پرورش آموزش تجهیز و ارسال سگملای شیعی، ارز دولتی، رانت و اختلاس بانکی، دلالگری و کاهش ارزش ریال، ایرانفروشی بدون بازگشت ارز، تمرکز بر اسراییل و از دست دادن تمرکز بر ایران.
    – کیفیت پایین زندگی اکثریت در ایران آخوندزده (نارضایتی گسترده زیر خاکستر): آلودگی هوا و محیط زیست، عدم وجود زیرساخت های ابتدایی شهری، عزاداری و آلودگی صوتی، راه انداختن ایستگاه های لباس نظامی ها در وسط شهر، نبود نظم شهری و ساختمانسازی جنگلی و از رده خارج، محدودیت و از رده خارج بودن حمل و نقل شهری، نبود تفریح شبانه بعد از کار، تاریک بودن شهرها و ترافیک سنگین شهری، از بین رفتن تاریخ هویتی ایران توسط آخوند انگلیسی.

    بنابراین، اگرچه عثمانی در دزدیدن نفت سوریه و عراق و لیبی بطور موقت متوقف شده است، اما دست بالا را دارد و می تواند از آخوند چاقکن بودن و تبعیض آمیز بودن قوانین حکومت آخوند، سواستفاده حداکثری نماید و درنهایت بخش نفتخیز سوریه و عراق و لیبی و بخش حاصلخیز شمال ایران را نیزتجزیه نموده و از ساکنان زیر یوغ آخوند له شده این مناطق سگهایی وفادار بسازد و ساکنان این مناطق را از ستم آخوند دزد غارتگر قاتل و آخوندزاده فاحشه قدرتهای جهانی که شعار انحرافیشان “مرگ بر اربابانشان” است، نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.