اسناد و فقط اسناد – مصدق و اسلام – مخالفت جبهه ملی با حق حاکمیت ایران بر جزایر خلیج فارس – کشتار و سانسور در دوران نخست وزیری مصدق – ملی مذهبی ها دیروز و امروز – اینها فقط چند نکته از مسائل اشاره شده در این برنامه من در تلویزیون اندیشه هستند.

دیدن این برنامه را همه میهن پرستان توصیه میکنم. لطفآ در پخش و تبلیغ این برنامه من را یاری کنید. لطفآ هنگام پخش لینک موضوع برنامه را نیز به دوستان خود یاداوری کنید.
با سپس از مهر شما,
خسرو فروهر

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال و , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «اسناد و فقط اسناد – مصدق و اسلام – مخالفت جبهه ملی با حق حاکمیت ایران بر جزایر خلیج فارس – کشتار و سانسور در دوران نخست وزیری مصدق – ملی مذهبی ها دیروز و امروز – اینها فقط چند نکته از مسائل اشاره شده در این برنامه من در تلویزیون اندیشه هستند.»

  1. ایران بانو می‌گوید:

    با سپاس از حسرو فروهر از زحماتشان
    در راستای سخنان خسرو جان در مورد اینکه گفته شده شاه اقتصاد ایران را خراب کرده … خاطره ای از دوست خودم که از جوانان قبل از اسلام است بگویم:
    دوست من که در سالهای 52 تا 54 در آموزشگاهی در تهران درس میخوانده میگوید آنقدر اقتصاد زمان شاه خوب بوده که دولت وقت برای دانشجویان کشور کمک هزینه دانشجویی تایین کرده بوده و دوست من میگفت من دانشگاه هم نمیرفتم و مکان ما یک آموزشگاه بیشتر نبود ولی دولت وقت (آنزمان ) تا نزدیک سقف حقوق یک کارمند به ما کمک هزینه میداد که من میرفتم از بانک ملی نزدیک آموزشگاهمان آنرا هر ماه میگرفتم و خرجش میکردم تا اینکه انقلاب شد و همه چیز پایان یافت.
    بدرود – پاینده ایرانمان به امید از بین برداشته شدن رژیم جهل و جنون کنونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.