اخبار مهم انقلاب ایران…دهه نودی ها و فسیلهای پنجاه و هفتی با خسرو فروهر || گزارشی گمان شکن

https://youtu.be/z0BinxWnwis

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

7 دیدگاه دربارهٔ «اخبار مهم انقلاب ایران…دهه نودی ها و فسیلهای پنجاه و هفتی با خسرو فروهر || گزارشی گمان شکن»

  1. ثریا می‌گوید:

    با سلام و ممنون از همه زحمات و برنامه های خوب شما بخصوص در کلاب هاوس.
    در فضای مجازی و بعضی تلویزیونها اینطور عنوان شده که امیر حمید همایون ( شهرام همایون) در یکی ازتماسهای تلفنی اش با منوچهر ساچمه چی ( بانام جعلی رعوف در کلاب هاوس، کلاب کارگر-نان-آزادی) از او خواستار قطع فوری حضور بهمنتُرکیان (بهزعم هردونفر: لاتِ یه کَتیِ وارداتی از علی آباد کتول، آقا لاته، پا کوتاه با نام جعلی اسکپتیک) در آنکلاب شده.
    آقای رعوف که گویادرابتدا از این حضور اصلاً اطلاعی نداشته، بعد از پیگیری، فوراً دستور به قطع اینهمکاری میدهد و خانم آذین (آزیتا گِل سفیدی ، آزی کوتوله ، با نام جعلی خانم دکترعزیزی) را شدیداً مواخذه میکند.
    الان بیشتر از سه ماه است که این همکاری قطع شده و آقای ترکیان ولاشانی (در و دهاتی از نجف آباداصفهان) دیگر به آن روم راه داده نمیشود. و شهرام شارلاتان هم صداشو در نمیاورد.
    این اسکپتیک تابحال بطور مستقیم در این مورد حرفی نزده و فقط حملات و فحاشی خود به رعوف، شهرامهمایون و بخصوص به شخص امیر عباس فخرآور( بنظر خودش: عباس چاخان،پریوش، با نام واقعی فضل الله کرباس فروشان) را چندبرابر کرده، که این خود در فضای مجازی تاییدی بر صحت ودرستی این خبر تلقی شده.
    در ضمن این لاتِ پاکوتاه (بهمن کوتول) در یک هفته اخیر ودربرنامه اش در روم هیومندیوونه، اوج حملات و فحاشی خودرا چندین برابر کرده و نوک این حملات را بهنوریزاده ( با عناوینی مثل علی سارِبون)، مِیبدی (با عناوینی مثل علی مَنقَلی) ، چالنگی (جمشید چاره ای)، محسن سازگارا ( محسن مَلَخ)، اسفندیار منفردزاده (منفجرزاده)، داریوش اقبالی (یاورِ همیشه معتاد، پاکوتاه و هِرویینی)، نوری علا (اسمال بزّاز و نوری خَلا)، طبرزدی (حشمت تیغ کِش)، حسین فرجی (حسین کُنفدراسیون)، بهرام مشیری (بهرام شُتُر)، شکوه میرزادگی (شکوه بچه دُزد)، شهرام همایون (شارلاتانو لگن فروشِ دزد)،هوشنگ امیر احمدی (امیر مشنگ، امیر نایاک)، صَلیح (عربِمادرجنده)، اُمید دانا (امید نادان، مفعول، )،علی جوانمردی (علی تجزیه)، حسن شریعت مداری (حسن صدقه خور) و سایراشخاص با القابی مثل حمید پاانداز، رضا خوکی، کامران سگ سیبیل، موتاخارکُصده، سعید کیون لُخت، مهندس حَشَره، ستوان سولاخی، معصومه قُمی، اصغر گیلک، بهمن کوتوله، بلوچِدرب و داغون، اکبر پونِز، مُصدّقیِ ایران بر باد دِه، ملّی مَنقَلیِ کراواتی ، چپِ خجالتی، مهدی کوری، آل آغا کُصپاره، توده ایِ همیشه خائن و … نشانه گرفته.
    آیا شما از این جریان مطلع هستید؟ آیا دیروز برنامه های این مردک را دیده اید؟ بنظر شما اینرذالتِ اخلاقی در میانِ اپوزیسیونِ شیعه سوسیالخورِ خارج تَمَرگ و بخصوص رسانه های فارسی زبان در لجنجلس و همینطور طویله شماره ۱۰ لندن در کجا ریشه دارد و تا کجا خواهد رفت؟ ممکنهنظر خود در مورد این جریان را در یکی از روم هایتان با جزییات اعلام بفرمایید؟ یا همینجا برای من بنویسید؟
    با تشکر و احترام فراوان
    امیرارسلان دَدِه بالا (ثریا)

  2. Katayoun می‌گوید:

    متاسفانه هر چه بیشتر پیش میریم، بیشتر میبینیم که هنوز هیچی‌ نشده انقلاب مردم بدست نیرو‌های ضد ایرانی در حال دزدیده شدن است. اینبار فمینیست‌های تند رو با پشتیبانی گلوبالیستها داند در حال انجام اینکار میباشند. هرچه جلوتر میرویم نماد شیر و خورشید از روی پرچم ملی‌ ایران بیشتر و بیشتر حذف شده و نیروهای ملی‌ و میهنی به کنار زده میشوند و به نیروهای تجزیه طلب میدان بیشتری داده میشود. خلاصه که بوی خوشی از این داستان نمیاد و حقیقتش من یواش یواش دارم به عقب نشینی فکر می‌کنم. جناب فروهر لطفا شما بگو چه کنیم

  3. Rafi می‌گوید:

    همون طوریکه جمهوری اسلامی که زندگی‌ و رانت و حقوق ویژه برای آخوندها قائل است فمینیست‌ها هم زندگی‌ را برای بخشی (زنان) از جامعه میخواهند. این یعنی رانت اجتماعی فقط برای زنان.

  4. Parziz می‌گوید:

    رسانه‌ها فقط از زنها میگن. دیگه کسی‌ از پسران و مردان کشته شده سخنی نمیگه. انگاری که آنها آدم و ایرانی نیستند و حقوقشون ضایع نشده. خودا بداد برش. چون دوباره باز فقط یک گروه از جامعه (زنان) میخواد به قدرت برسه و دیگران (مردان) را سرکوب کنه.

  5. ایراندوست می‌گوید:

    فمینیست‌ها میخوان عقده‌هاشون از جمهوری جنایتکار اسلامی را سر مردان ایرانی خالی‌ کنند و از آنها انتقام بگیرند چون زورشون به آخوندهای جنایتکار که نمیرسه چون هردو شون نوکر و دست نشانده ی گلوبالیستهای جهانخوار هستند و نمیتوانند همدیگر را جر وجر کنند. چون اربابشون اجازه نمیده.

  6. Vida می‌گوید:

    این پان کردهای تجزیه طلب خیلی‌ دورو و ریاکار هستند. از یک طرف روزها با گروههای چپ ایرانی و اروپایی (که ضد اسراییلی هستند) میرقصند و تظاهر به مخالفت با اسرائل را میکنند. و از طرف دیگر شبها میروند و در بغل اسراییل میخوابند. هیچوقت حاضر نمیشوند یک سیاست مشخص در رابطه با اسراییل را بصورت کتبی‌ در سایت‌های اینترنتی‌شان الام کنند. چون میخواهند هم از توبره وخورند و هم از آخور.

  7. بچه کرد از سنندج می‌گوید:

    درود بر شما جناب فروهر که از زنده یاد سالارجاف یادی کردی. متاسفانه رسانه‌ها از سمیتقو و قاضی محمد تا قاسملو و شرفکندی نام میبرند. ولی‌ هیچکدامشان حاضر نیستند که از سالارجاف نامی‌ ببرین و یادی کنند. دلیلش اینست که او بسیار ایراندوست بود و هرگز با چپ‌ها و تجزیه طلبان همکاری نمیکرد. به کوری چشم تجزیه طلبان و دشمنان ایران زمین، لطفا بیشتر از زنده یاد سالار جاف یاد کنید تا هم نسل جدید او را بشناسد و از خاطر نرود و هم اینکه میهن پرستان و تمام دنیا بدینند که ایران فرزندان میهن پرست خود را هرگز از یاد و خاطر نخواهد برد و نام آنان در قلب تپنده ایران و ایرانیان جاودان خواهد ماند. نام افرادی مثل سالار جاف میتواند در خنثی کردن توطئه‌های تجزیه طلبان موثر باشد و به همبستگی هرچه بیشتر ما کردستانی‌ها با سایر هم میهنانمان در ایران کمک کند. با سپاس فراوان از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.