بخش پایانی داستان نقش دولت انگلیس در ملّی شدن صنعت نفت در ایران و شرح پیروزیهای عظیم سیاسی و مادی آن دولت در این مورد و زیانهای مادی عظیم و بدبختیهای فوق‌العاده‌ای که در این رابطه بر ملت ایران تحمیل گردید. در این بخش داستان از دست رفتن حد اقل ۲۰ درصد سهام شرکت نفت انگلیس و ایران و دهها شرکت وابسته به آن (که متعلق به دولت و ملت ایران بود) شرح داده شده است. (قسمت ششم و پایانی)

AUDIO

بخش پایانی داستان نقش دولت انگلیس در ملّی شدن صنعت نفت در ایران و شرح پیروزیهای عظیم سیاسی و مادی آن دولت در این مورد و زیانهای مادی عظیم و بدبختیهای فوق‌العاده‌ای که در این رابطه بر ملت ایران تحمیل گردید.

در این بخش داستان از دست رفتن حد اقل ۲۰ درصد سهام شرکت نفت انگلیس و ایران و دهها شرکت وابسته به آن (که متعلق به دولت و ملت ایران بود) شرح داده شده است.

(قسمت ششم و پایانی)

تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۳ = ۹ بهمن ۱۳۹۱

VIDEO

One thought on “بخش پایانی داستان نقش دولت انگلیس در ملّی شدن صنعت نفت در ایران و شرح پیروزیهای عظیم سیاسی و مادی آن دولت در این مورد و زیانهای مادی عظیم و بدبختیهای فوق‌العاده‌ای که در این رابطه بر ملت ایران تحمیل گردید. در این بخش داستان از دست رفتن حد اقل ۲۰ درصد سهام شرکت نفت انگلیس و ایران و دهها شرکت وابسته به آن (که متعلق به دولت و ملت ایران بود) شرح داده شده است. (قسمت ششم و پایانی)

  1. با درود فراوان به شما
    در سایتتان به تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۳ آخرین قسمت از ملی شدن نفت و خیانتهای مصدق را گذاشته اید امادر انتهای همان برنامه میگویید که قسمت بعدی هم هست. من در سایتتان قسمت دیگری ندیدم. سپاسگزار میشوم اگر توضیح بفرمایید.
    خواسته ای دارم: خواهش میکنم که در صورت امکان دو سند نامه سفیر انگلیس(نرمن) در مورد گماشتن مصدق به والیگری فارس توسط سفیر انگلیس و نیز نامه سید ضیا در مجلس و جوابیه مصدق را برایم ایمیل کنید. البته این یک تقاضا و خواهش است و میخواهم به عنوان سندی محکم آنرا به کسانی که میشناسم ارایه کنم
    و در آخر صمیمانه از اینهمه میهن پرستی شماسپاسگزاری میکنم و امیدوارم کشورمان باز هم چون شما ایرانپرستانی دیگر در خود بپروراند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *