فراخوان رفراندوم 15 اصلاح طلب, محسن مخملباف و شرکا و تهدید چریک بازی در بی بی سی و همراهی آنها با روحانی –

خسرو فروهر مهمان برنامه آقای مسعود صدر – فراخوان رفراندوم 15 اصلاح طلب, محسن مخملباف و شرکا و تهدید چریک بازی در بی بی سی و همراهی آنها با روحانی –

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «فراخوان رفراندوم 15 اصلاح طلب, محسن مخملباف و شرکا و تهدید چریک بازی در بی بی سی و همراهی آنها با روحانی –»

  1. Farzad Nowruzkhani می‌گوید:

    درود! گفتگوی نورشید و دادرس در رابطه با آخر هفته و سخنان مخملباف: عجب این دادرس کینهٔ – یا اینکه نه کینه و
    نه حسادت است بلکه رُک بگم، مایه گرفته از جمهوری اهریمن. نکات دیگری که گفت: با دختراش و خانمش عکس گرفته که در رابطه حقوق زنان هم یطوری فعال باشه… – از پروژه مسیح علینژاد تقلید کرد در رابطه با مبارزه ضد حجاب اجباری. – همش موج سواری میکنه. – سال ۸۸ یه گوشهٔ نیویورک اونموقعی که همهٔ مردم سبز بودند و وو او هم موج سواری میکرد… • آی سوختم از این سخنانش خسرو جان، دشمنی رو تو کلمات و واژگانش میافتی! یه چیز دیگه هم که فراموش کردم: “اگر میگه من وارث تاجُ تخت هستم باید فعالیتهای سیاسیش رو بگذاره کنار شاهزاده!” آخرین نکته که قابل توجه بود و دادرس گفت: “ههمانطوری که دولت ترامپ کفت باید از داخل حرکت رهبری بشه، یه سردار سپاهی و نه اینکه کسی که بهش برای سر در گم کردن و اطمینان امید ماظب بهش دادن و در انتها زمین زدنش از سپاه زنگ میزنند و به دروغ میگویند ما طرفدارت هستیم، شاهزاده..!” *گویا تو فرانسه با اون شوهر خواهر فخر آور خیلی جور است! به خدا سوگند خسرو جان از دیشب تا حالا خوابم نبرده خسرو جان. عجب دو رو و پر نیرنگه این خانم نورشید..!
    پوزش از اینکه مزاحمت شدم خسروی گرامی
    فرزاد نوروزخانی از ۶۰۵۹۸ فرانکفورت / ماین، آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.