پدافند از تاریخ و فرهنگ ایران – بخش سوم پاسخ منطقی خسرو فروهر به برنامه های مهدی آقازمانی و مهدی جلالی تهرانی و انکار فرهنگ و تمدن ایران پیش از اسلام و تبلیغ تمدن اسلامی در چندین برنامه آن دو نفر در رسانه افق ایران!

پدافند از تاریخ و فرهنگ ایران – بخش سوم پاسخ منطقی خسرو فروهر به برنامه های مهدی آقازمانی و مهدی جلالی تهرانی و انکار فرهنگ و تمدن ایران پیش از اسلام و تبلیغ تمدن اسلامی در چندین برنامه آن دو نفر در رسانه افق ایران!

این نوشته در برنامه‌های تلویزیونی ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

6 دیدگاه دربارهٔ «پدافند از تاریخ و فرهنگ ایران – بخش سوم پاسخ منطقی خسرو فروهر به برنامه های مهدی آقازمانی و مهدی جلالی تهرانی و انکار فرهنگ و تمدن ایران پیش از اسلام و تبلیغ تمدن اسلامی در چندین برنامه آن دو نفر در رسانه افق ایران!»

  1. یورک می‌گوید:

    درود بر جناب فروهر عزیز
    به پیشنهاد شما فایلی که دو سال پیش در مورد قرآن در وبسایت یوتیوب قرارداده بودید رو تماشا کردم و بعد این برنامه سوم رو دیدم. خیلی مفید و جامع بود و هم پوشانی خوبی داشت
    یکی از به اصطلاح دوستان قدیمی بنده که از تفکری مشابه اون آقایون ماق و جت (مهدی آقای زمانی و جلالی تهرانی) برخوردار هستن با اعتراض و نکوهش من برای تماشای برنامه های شما مدعی بودند که اشخاصی مثل من ابعاد دیگه قرآن رو هنوز درک نکردند و به گفته ایشون مثل شخصیت نئو در فیلم ماتریکس قبل از خوردن اون قرص و ورود به دنیای واقعی ماتریکس هستیم که ابعاد عرفانی و نظام یافته قرآن رو هنوز ادراک نکردیم و این جنبه ها فقط جنبه های صوری قرآن هست که بهش ایراد وارد شده و معنای درونی لغات بار گسترده ای داره و گویا بنده و دیگران از اون بی اطلاع و بی بهره هستیم.
    خلاصه اینکه شما جناب فروهر عزیز ، هر چی هم برای این جماعت چپول(چپی) استالین استایل دلیل و مدرک بیارید که سرشون کلاه رفته باز هم بهانه ای برای انکار دارن…
    دیوار حاشا اینقدر برای این آقایون بلند و بی انتهاست که اگر خود محمدبن عبدالله هم زنده بشه و بگه دین اسلام تحریف ذهنی یک شخص هست باز هم ایراد میگیرن و اسلام رو آرامش بخش ترین داروی آرامش و خوشبختی برای تمام دوران بشریت میدونن.
    و بعضی هاشون مثل اون دو نفر که اسمشون بالا ذکر شد پا رو فراتر میگذارن و در 3 اپیزود دلایل پیشرفت روزافزون ایران پس از اسلام رو به ایرانی ها گوشزد میکنن بطوری که آدم اگر ندونه فکر میکنه این آقایون از بیخ تازی زاده و غیر ایرانی هستن و دشمنی خاصی با ملت ایران دارن!!!!!

    • admin می‌گوید:

      یک چپ و یک اسلامی از لحاظ ساختار شخصیتی خیلی به هم شبیه هستند!

      • یورک می‌گوید:

        درود بر شما جناب فروهر عزیز
        این نکته خوبی بود که چپی ها و اسلامی ها از منظر ایدئولوژیکی و ذهنی هم راستا هستن من رو یاد ریشه های حکومت جمهوری اسلامی و شوروی انداخت که در یک کتاب خونده بودم .
        منظورم کتابی هست که سال گذشته منتشر شد به اسم “رفیق آیت الله” که البته سندیت مطالب اون کتاب هنوز نمیدونم چقدر واقعی و درست هست … و اینکه شبکه VOA با مولف اون کتاب مصاحبه هایی رو انجام داد بعدش ، من رو بیشتر راجع به سندیت کتاب دچار تردید کرد… چون VOA بی دلیل و بدون هدف کسی رو توی شبکه ش دعوت نمیکنه و مساله ای رو که توش به سودش نباشه پیرهن عثمان نمیکنه!
        اگر امکان داره راجع به این کتاب و اینکه آیا مطالب توی این کتاب سندیت داره یا نه کمی گفتگو بفرمائید در صورت امکان.
        با تشکر از شما بزرگوار.

    • admin می‌گوید:

      درودبرشما

  2. nazi می‌گوید:

    سپاس از شما
    برنامه اي كه در فيسبوك اجرا كرديد رو ديروز ديدم عالي بود ديگه تير خلاص بود.يا سيد صوفي جفنگ ميگه بايد افشاش كنيد يا اين سيد. عجب مكافاتي شما پيداكرديد با اين سادات!

    • admin می‌گوید:

      من در راستای سید صوفی حسینی چند ماه پیش یک برنامه کامل انجام دادم, جستجو کنید در یوتیوب هم قرار دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.