چرا محمد نوریزاد را باور ندارم!

مشکل بزرگ با این توابین یا تواب نمایان اسلامی این است که هنوز دیدگاه ارتجاعی دارند. این بازندگان جنگ قدرت از دید من فقط طوطی وار سخنانی را بر زبان میاورند که ان را از زبان اپوزیسیون شنیده اند. محمد نوریزاد که سال ها همکار جنایات و مداح بیت رهبری بوده است نمیتواند یک شبه همه باور های خود را تغییر داده باشد.
نکته قابل توجه این است که این افراد در آینده نیز محکوم به تکرار اشتباهات و شاید هم جنایات خود خواهند بود زیرا ساختار ذهنی و عقیدتی آنها تغییری نیافته است.
این باور اسلامی که با یک توبه شفاهی انسانی تغییر میکند یک خرافه بیش نیست. محمد نوریزاد سال ها نیاز به یک پروسه روانکاوی و خودشناسی دارد, تا بتواند به یک عنصر سالم و مفید جامعه ایران تبدیل شود. سالها همکاری با جنایات و مداحی ان بی دلیل نبوده است. من از گذشته آنها باکی ندارم. آینده آنها است که من را میهراساند.

اکبر گنجی, اشکوری, کدیور, محسن سازگارا چند نمونه از این افراد هستند . ایران نیاز به یک آوانگارد سیاسی دارد نه به اشخاصی که هنوز دارای باور های پوسیده و عقب مانده هستند. ماشین تبلیغات اصلاح طلبان همواره با استفاده از این افراد ضربات سنگینی را بر پیکر اپوزیسیون برانداز وارد آورده است. من به شدت استفاده ابزاری آقای نوریزاد را از جنازه قربانیان جمهوری اسلامی محکوم میکنم.

تفکر و اندیشه و تحلیل منطقی را بر واکنش های احساسی ترجیح میدهم. راه خطا را چندین بار دیگر پیمودن حماقت است.

خسرو فروهر, آبان ٢٥٧٣ ایرانی

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «چرا محمد نوریزاد را باور ندارم!»

  1. PAYMAAN می‌گوید:

    ملت ما کليت نظام اسلامى و ارگانها و قوانين کثيف اسلام وشريعت رانمي خواهند. ارگانهايى چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامى – بسيج – حراست, اماکن – سازمان ارشاد اسلامى – بنيادهايى دزدى مال مردم ووووووو.
    مردم ايرانى نام پليد اسلام را پشبند نام ايران نميخواهند.
    مشتى عقب افتاده هنوز ميخواهند ايرانيان رازير سلطه اسلامى نگه دارند, افکارى چون ملى-مذهبى ها و اصلاحطلبان- بچه سيدها تخم عرب وسلطه 1400 ساله در ايرانزمين.
    شعار مردمى سرنگونى نظام اسلامى در کليت است و بس…..

  2. PAYMAAN می‌گوید:

    در مورد مقاله بسيار اشتباه خانم شکوه ميرزادگى ايرانپرس نيوز 3-11-14

    سرکار بانويى محترم شکوه ميرزادگى

    زنان عرب به هيچ وجه الگويى نوادگان ايراندخت نبوده و نيستند.

    خانم محترم کشور عربى تونس شمال آفريقا هبچ ربطى نه از نظر قومى- نژادى – فرهنگى -سياسى – زبانى – تاريخى – جغرافيايى و و و با مردم و زنان ايرانى ندارد و نخواهد داشت چه بهتر و چه بد تر. اينگونه حقايق براى مردم بسيار روشن است. با سپاس

  3. paymaan می‌گوید:

    گرامى
    قبلا پرسشى داشتم که کمابيش در بال جواب داديد.
    ميخواستم نظرت را در مورد دلقکى به نام نوری ‌زاد بپرسم. اين شخص همه جا هست و به مشتى عقب افتاده در خارج خط ميدهدهر شب در voa و ديگر رسانه هايى خارج بيانيه ميدهد و احساس ميشود خيلى ها از به اصطلاح اپوزيسيون به خاطر احترام به اين عنصرخودى ستون پنجم نظام احترام گذاشته وفيتيله مطالب را پايين کشيده اند و افکار راديکالتر و حقايق را جلويش را ميگيرند. جالب اينکه او در ايران راست راست راه ميرود و نظام به گونه جدى بااين شخص خودى برخورد نکرده. البته اين عناسر چند تا هستند که همه در رسانه هايى خارج رخنه کرده اند و واقعا فيتيله را پايين کشيده اند. براى مثال شخص ديگر يک يارو است که به اصطلاح مشاورآخوند دزد جنايتکار کرروبى (در نمک خوابيده) ميباشد, نام کثيفش خاطرم نيست تقريبا همشکل يکى ار برادران مارکس ميباشد سيبيل کلفتى دارد و بر بر بر زر ميزند هميشه در voa بود و تازگيها در ايرانپرسنيوز همراه با همکارش نوريزاد اراجيف مينويسد وبه چلقوزها خط انحرافى ميدهد…
    با سپاس پيمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.