پایان سکوت شما خود یک پیروزی است.

پایان سکوت شما خود یک پیروزی است. این که آغاز میکنید بیان اعتراض را, پس از قدم نخست که آگاهی باشد, دومین قدم برای پیروزی است! تلاش من در گزارشی گمان شکن تا کنون آگاهی رسانی بوده است و اکنون دوستان را میبینم که خودجوش اعتراض خود را بیان میکنند و دیگر ساکت در کنج خانه فقط تماشاگر نیستند! بدانید که پس از اندیشه نیک و گفتار نیک, کردار نیک شما پایان اهریمن خواهد بود!
ما انقلابی هستیم و آنها ضد انقلاب, این را هرگز فراموش نکنید. سال ۵۷ یک ضد انقلاب بود, واکنشی مرتجعانه به انقلاب پهلوی ها در ایران!

خسرو فروهر, امرداد ماه ۲۵۷۶ ایرانی

 

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

5 دیدگاه دربارهٔ «پایان سکوت شما خود یک پیروزی است.»

  1. nazi می‌گوید:

    ما هم ناراحت شديم بخاطر خانم حسيني.شما كه اشك ريختيد ما هم با شما گريه كرديم.ما ايرانيها دراين كار دستي داريم كه اينجور اشك ميهن پرستان و دلسوزان رو در بياريم..شرمنده ايم كه نتونستيم كاري براي شما انجام بديم.تنها فقط ايميل دادن به اين شبكه.
    اي كاش شاهزاده حالا كه اومدن به صحنه و با مردم ارتباط دارن براي شروع اين رسانه رو تعطيل ميكردن كه اينجوري هم از اخور نخورن هم از توبره..

  2. Shahyad2545 می‌گوید:

    درودبرشماخسروعزیزم هرچی باخودم کلنجاررفتم که شمارومحترمانه جناب فروهرخطاب کنم دیدم خیلی رسمیه اینطوری وباخسروخطاب کردن شمااحساس صمیمیت ونزدیکی بیشتری میکنم،خسروجان تکراربرنامه دیشبت رو امروز باپدرم نگاه میکردیم جفتمون باهم اشک درچشمانمون جمع شده بود و من تاسف میخوردم که هیچگونه اقدامی نمیتونم درجهت همیاری باشمابزرگوار انجام بدم فقط میتونم در دل بااحساس پاک و لطیف شما همدردی کنم،برام خیلی جالبه که آقای نادر درمانی که چندوقته پیش فراخوانی داده بود برای همبستگی بین سایربرنامه سازان اندیشه که میگفت جبهه گرفتن همکاران درمقابل همدیگر باعث خشنودی ایادی رژیم و حفظ ثبات نظام میشه!!!حال چرا همین فرد باشماهمکاری نمیکنه ومشتی در دهان این مزدوران نمیزنه؟مثل اینکه ایشون هم جزء دارودسته اوناست وگرایشات چپ دارد… خسروی عزیزم حال که بزرگانی مانندزنده یادانصاری وشجاع الدین شفا دربین مانیستند،چراشماازافرادی که اکنون هستند ومیتوانند باشماودرکنارشما بااین ویروس ها مبارزه کنند دربرنامه خوددعوت نمیکنید تامشت محکمی دردهان امثال آقازمانی هاو جلالی تهرانی هاباشند،من کتابی ازآقای پرویزثابتی مدیرانیت داخلی ساواک چندوقته پیش خوندم که ایشون افرادی مانندبهرام مشیری ومسعودبهنود وامثالهم راخوب تاخته بودبهشون،حال شمامیتونی البته بازم مطمئن نیستم شایدشماهم محدودیتهایی دربرنامه خودداشته باشید ولی اگرمیتوانستید افرادی مانندپرویزثابتی،هوشنگ نهاوندی،دکترعلی میرفطروس و ماننداینهارادربرنامه خوددعوت کنید فکرمیکنم آنوقت آن ویروسهای صادراتی شمارا تنهاحس نخواهندکردکه بخوداجازه بدهند به شخصیت والای شماتوهین کنند،خسروی نازنین شماارزش ومقامت خیلی والاتر ازاینهاست که بخواهی بااین موجودات بی دانش وخردباخته همکلام شی وبایدازافرادی که اسمشان رابردم استفاده ببری و درمقابل آنها بایستی،درود وهزاران درود براحساسات وعواطف پاک و میهن دوستانت.

  3. Ardalaan می‌گوید:

    درود بر جناب فروهر

    با سپاس فراوان از زحماتتان. تزیهات شما در برنامه تون همه ما را متاثر و متاسف کرد.

    متأسفانه، این تلویزیون‌ها در درجه اول تجاری هستند تا سیاسی. و اگر کس یا کسانی‌ به آنها پیشنهاد پول کند با کمال میل آن را می‌پذیرند و تا کمر هم برای آنها خوم می‌شوند. از طرف دیگر، ما میدانیم که عربستان سعودی هم که ماشاالله ماشاالله سر کیسه‌هایش را این‌روزها حسابی‌ شل کرده و بسیارانی از جمله همین مهدی جلالی تهرانی و گروهشان نیز در صاف ایستاده‌اند تا از این نمد چرب و چیل برای خود کلاهی بسازند. بنابرین تعجب نکنید که بعضی‌‌ها جز خواص و دارای امتیازت ویژه می‌شوند. ما و شما هم که واقعاً نمیتوانیم با دلارهای نفتی‌ عربستان مقابله کنیم.

    حال سوال اینجاست که با توجه به اینکه شما یکی از پرطرفدارترین برنامه سازان تلویزیونی هستید پس چرا از تلویزیون اندیشه به تلویزیون دیگری که به شما و طرفدارانتان احترام بگذارند کوچ نمی‌کنید؟

    اصلا چرا مثل بسیارانی دیگر دست از این رسانه‌های سنتی‌ بر نمیدارید و به تلویزیونهای مدرن اینترنتی نمیپیوندید؟ برنامه‌های شما بسیار پرطرفدار است و طرفدارانتان حتما قادر خواهند بود که شما را در اینترنت بیابند و برنامه‌هایتان را در آنجا دنبال کنند. مثل خیلی‌‌های دیگر. تا شما هم مجبور نباشید اینهمه سانسور و تبعیض را علیه خودتان تحمل کنید.

    حتما میدانید که امروزه با حضور اینترنت، دیگر قدرت رسانه یی در دست رسانه‌های سنتی‌ نیست. جناب ترامپ هم همین کار را کرد و تودهنی محکمی به این رسانه‌ها زد. هدف اینست که سخنان پر معنای شما به گوش طرفداران فعال و موثر شما برسد. بقیه ش را بیخیال.

    ما نیز باراها و بارها بخاطر بدرفتاری با شما در تلویزیون اندیشه به مسئولین این رسانه اعتراض کردیم و می‌کنیم. ولی‌ افسوس کوو گوش شنوا.

    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست، آنچه البته بجایی نرسد فریاد است.

    لطفا اجازه دهید مدیران رسانه‌ها به شما التماس کنند و نه شما به آنها.

    با سپاس

  4. به دین می‌گوید:

    درودخسروجان،من نمیدونم چراتمدن اسلامی چرا
    درزادگاه خودش بجزکعبهآنهم قبل ازاسلام جایگاه بت پرستان بوده هیچ گونه آثارتاریخی نداره که نشاندهنده تمدن باشه آخه ازچادراشون پاشدن اومدن ایران که توهرگوشه ی اون میری نشان اززندگی متمدنانه داره سازه های مهندسی،سیستم آبرسانی شهری، وروستائی کشاورزی وصنایع فلزی آخه کشوری که دردانشگاهش موسیقی تدریس میشده تولندهورپاپتی چیداشتی بهشون عرضه کنی الانشم بعدهزارپونصدسال اونجابیابونه آخه آب نداره رودخونه نداره زمینش خاک نداره همش ریگه بعد هزاروچندسال مفتخوری وچپاول جمعیت نداره بعدغذاخوردن بجای سپاس بایدآروق بزنن کونشونوباشن پاک میکنن اونم الان چه برسه به اونزمون که نوزادشونو به جرم دختربودن زنده بگور میکردن بجزآدمکشی ودزدی ازقبایل ضعیف ترازخود وناموس دزدی چه حرفه ای بلد بودن آقاجلال چی بگم ملتی که آثارتاریخیش جایگاهی خاص در موزه های فرانسه وعنگلیسوآلمانوآمریکا،،،روبخوداختصاص داده کشوری که بیش از ۲۰۰۰سال پیش با یک پیل الکتریکی آبکاری طلا میکرده که امروزه بایداین کاررو بابرق سه فازودستگاه رکتیفایرانجام دادتووه آروق زن بجزکشتن ونابودکردنش چی داشتی که بتونی جلوش قدعلم کنی اهرام ثلاثه ی مصرروالانم که الانه کامل ازش سردرنیاوردن سوگندیادمیکنم که اگرپدران تازی شمااگردانشه حتی ویران کردن اهراموداشتن یا اگه عقلش میرسید که مجسمه ی ابولهولو چطور باید خراب کنن مصری هاالان این چارتاتوریستم نداشتندباورنمیشه؟پس این برادران داعشیتوندیدی درپالمیرا چه کردنداونایرو که تونستندتبدیل به احسنش(دلار)بکنن کردند ینی اجناس منقول چون پولشون حروم نبود میشه خوردولی غیرمنقولاشوباتکنولوژی ارباباشون نابودکردن چون غیرمنقول بودن آغای امام کراوتی دکترای (چزدیرانگولی)جمله ی آذریه بروازجنبشی های ترجمه ای کمک بگیرالبته امیدوارم که مثه اون شهر۱۰تا۱۱هزارساله ی ایرانی که سعی کردی برای کسب فیض به توالتاشونم سرک بکشی ولی بچسبونیشون به ترکاچون سابقه تو خراب کردی آقای جلالی چرانمیری دریکی ازکشورای مطبوعت زندگی کنی چرابزبان فاخرعربی حرف نمیزنی چراتمدن عربی روول کردی چسبیدی به کشور ۶۰۰هزارسوریه ای کش ایران چرامیخوای به ما خوبی کنی فقط چرا؟؟فشارپوله یاشهوت قدرت؟؟دوستان منشینیدخموش

  5. کیوان می‌گوید:

    خسرو جان مطمئن باش در آن برنامۀ کذایی بویژه بار دوم که آن مردک روان پریش بی سواد دعوت شده بود و در کمال ناباوری شاهد عمل نسنجیده و آزاردهندۀ مهدی آقازمانی در نام گذاری دید جدید و زاویۀ جدید و قضاوت جدید نسبت به تاریخ و تمدن و فرهنگ سرزمینمان بر سخنان کاملا آخوندوار و تازی نژاد شخصی که اصلا معلوم نیست تا بحال کجا بوده ، هیچ نامی و نشانی از او در مجلس یا سمینار یا شورا یا رسانه یا دانشگاه و هر مکان و مجمع و نشستی دیده نمیشود وناگهان از زیر بته سربرآورده و میهمان عالی مقامِ آقازمانی گردیده است که آن مجری بی تفاوت به شعور بینندگان چهارقد از میهمانش جانبداری و او را پدیده ای برای بازنگری بر آنچه تا بحال “به ما گفته اند” میخوانَد جای تو و جوابهای مستند و دندان شکنت به مردکی که حتی ده دقیقه روی شخنان خود نمی ایستاد و بلافاصله میگفت چرا حرف در دهان من میگذارید؟ همان حرفی که خودش عینا ده دقیقۀ پیش جلوی دوربین بر زبان آورده بود ، خالی بود و به اهورا مزدا قسم که همچون تشنه حالی آرزوی بودنت را میکردم تا جلوی ترکتازی آن بیسواد انیرانی را بگیری و جواب سخنان بی پلیه و اساس و غیر علمی و پامنبری و توهین آمیز کسی را که چندین هزار لوح و کتیبۀ یافت شدۀ باستانی را با وقاحت چهار لوح بی نشان میخواند و اطلاعاتش حتی در این حد نیست که یازده هزار سال پیش کشوری بنام ترکیه وجود نداشت و همه هرچه که بود ابران بود و ایرانیت ، کسی که سالها تحقیق و پژوهش دانشمندان و محققان و باستان شناسان و صد ها جلد کتاب و مفاله و ستد و مدرک علمی و ثابت شده را نادیده گرفته و زیر سایۀ مهدی آقازمانی جولان میدهد ، باور کن از جای خالیت و صدای گوشخراش و غیرقابل تحمل آن دیوانه و آقازمانی که حالا او هم تفاوت چندانی با میهمان عزیزش نداشت چنان عصبی و افسرده شده بودم که در نهایت صدای تلویزیون را قطع نمودم و جالب این جاست که بغیر از نام و یاد خسرو فروهر هیچ نام دیگری در ذهنم نبود و اصلا انگار این برنامه وجود تو نازنین را کم داشت تا کامل شود و یکی از فاکتور های تهیه کننده و کارگردان برنامه وجود خسرو فروهر بوده است . به هر حال من روز دوشنبه ساعت 2.30 تهران که تلویزیون را روشن نموده و با خوشحالی تمام چهرۀ نازنینت را در صفحۀ تلویزیون دیدم و به وضوح متوجه از بین رفتن آثار افسردگی و احوال پریشان آخرین برنامه ای که من از تو دیده بودم را شدم خوشحالیم هزار برابر گردید . خسرو جان زبان حال و مغز متفکر نسل سوختۀ آغاز ضد انقلاب به قول خودت هستی و صادقانه دوستت داریم و به تو افتخار میکنیم و در هر شرایطی هواخواه تو هستیم . من کیوان 47 ساله هستم و از یک حرفت خیلی خوشم آمد هنگامی که خطاب به نادانان و ناسپاسان و در جهل مرکب ماندگان نسل 57 گفتی شما خشم ما را دیده اید ولی هرگز دلیل آن را نپرسیده اید . خسرو جان اگر هم بپرسند خودت میدانی که هرگز قدرت درک آن را ندارند . پاینده و برقرار و تندرست و پیروز باشی و این را بدان که هیچگاه تنها نیستی برادر . به یاد با عزت پادشاه مظلوممان : جاوید شاه و زنده باد شاهزاده و شهبانوی گرامیمان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.