اصلاحات ارضی ابتکار خود شاه بود – باز هم افشای دروغی دیگر از بهرام مشیری توسط خسرو فروهر با اسناد غیر قابل انکار درباره اصلاحات ارضی و ارتباط دادن دروغین آن به جان اف کندی

معما چون حل گشت آسان شود! پاسخی کوتاه به سخنان دشمنان محمد رضا شاه پهلوی!
جمهوری اسلامی از یک سو و از سوی دیگر مخالفین پادشاه ایران که سال ها بر ضد اصلاحات ارضی گفتند و نوشتند, اکنون که دیگر بر همگان آشکار شده است که این اقدام وی چه گام مهمی برای ایران بوده است, اکنون با دروغی بسی چندش آور تلاش در خدشه دار کردن زحمات آریامهر هستند. پاسخ من به آنان کوتاه , مستند و کوبنده است.
خیر, جان اف کندی به شاه دستور اصلاحات ارضی را نداد! در تصاویر زیر بدون هیچ گونه نیاز به حرافی های مبتذل, این دروغ آنان رسوا میشود. امیدوارم دوستان قدر این تحقیق را دانسته و در پخش ان نام حقیر را پاک نکنند!آغاز ریاست جمهری کندی: بیستم ژانویه ۱۹۶۱ برابر با سی دی ماه ۱۳۳۹ !
اولین پیشنهاد لایحه اصلاحات ارضی در دوران پادشاهی آریامهر و نخست وزیری منوچهر اقبال: چهارده آذر ماه ۱۳۳۸ برابر با ۶ دسامبر ۱۹۵۹!شهریور ماه  ۲۵۷۵ ایرانی , خسرو فروهر

لینک برنامه تلویزیونی و سخنان من, پاسخی با اسناد به سخنان آقای بهرام مشیری – خسرو فروهر مهمان آقای کاردان در برنامه اندیشه با دوستان:

https://youtu.be/FQ__5MHuFOU

سند ها از آرشیو مجلس شورا:

 

 

 

همین سایت ها و رسانه های هوادار پادشاهی بزودی  با نوشتن: ” آیا میدانستید! ”   به نام خود این را پخش خواهند کرد, اما دریغ از کوچکترین تبلیغ برای برنامه های تلویزیونی و یا نوشته های من!
این نوشته در نوشته ها ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «اصلاحات ارضی ابتکار خود شاه بود – باز هم افشای دروغی دیگر از بهرام مشیری توسط خسرو فروهر با اسناد غیر قابل انکار درباره اصلاحات ارضی و ارتباط دادن دروغین آن به جان اف کندی»

  1. خسرو می‌گوید:

    کسی‌ که اغلب این شعر سعدی بزرگوار را که “دلایل قوی باید و معنوی – نه‌ رگهای گردن به حجت قوی” می‌خواند، اکنون از ارائه اسناد برنامه جناب خسرو آنچنان رنجیده شده است که احمد شاه قجر را “دمکرات” میخواند! نمی‌دانم این احمد شاه قجر همان احمد شاه قجر است که ایران را به ماهی‌ ۱۵،۰۰۰ تومان در قرارداد ۱۹۱۹ به انگلیسی‌ها فروخت، یا آن احمد شاه قجر است که در قحطی دوران جنگ جهانی‌ اول احتکار غلات میکرد تا پولی‌ به جیب بزند، یا شاید آن احمد شاه قجر است که بهنگام فروپاشی ایران حاضر نبود زندگی‌ لذت بخش خود در نیس فرانسه را با زندگی‌ در خاک و خل ایران عوض کند. الحق که گروهی شایسته قجر دموکرات و جمهوری اسلامی هستند و بس! لابد بزودی مریم قجر دولو رجوی هم دموکرات میشود تا شاید بغض پهلوی بعضی‌‌ها کمی‌ بیشتر ارضا شود. وای به حال ما با این استادان و دانشمندان و روشنفکرانمان! وای به حال کشورم و کشوریانم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.