هرگز به دستور اخلاقیات کاذب در راستای دروغ ۵۷ سکوت نمیکنم زیرا آینده نیازی به قربانی کردن گذشته ندارد!

هرگز به دستور اخلاقیات کاذب در راستای دروغ ۵۷ سکوت نمیکنم زیرا آینده نیازی به قربانی کردن گذشته ندارد!
به یاد سیمون ویزنتال, یهودی که در راستای جنایات نازی ها حتی به فرمان معلمین اخلاقیات فراموشی ها, تا پایان زندگی اش سکوت نکرد و به من هوادار مکتب پهلویسم درس مقاومت در برابر دروغ ۵۷ را داد!
قتل عام هواداران پادشاهی و انکار آن سال ها توسط نیروهای انقلابی چپ و مصدقی را نمیتوان همتراز افسانه دروغین اعدام جزنی ها نامید. شاید زمانی در تلویزیون های لس انجلسی از خاطرات خود چپ ها دروغ سیاهکل را افشا کنم که چگونه خودشان پدر یکی از هواداران را در پاسگاه سیاهکل تیر خلاص زدند و سپس به دروغ به فرزندش چیز دیگری گفتند!
مکتب پهلویسم خودکامگی نبود, بلکه نبرد حق طلبانه بازماندگان اندیشه ایرانشهری در برابر اتحاد فئودالیسم مصدقی ها, خرافات استعماری چپ فاشیست و آخوند ها بود.
ما هواداران مکتب پهلویسم که یکبار در قربانگاه ۵۷ سلاخی شدیم, نزدیک ۴۰ سال است که در اپوزیسیون فاسد, سانسور و مسخره و شکنجه میشویم!
یکی دانستن خدمات و سازندگی های پهلوی ها با فساد سیاسی خرافات چپ و خاموشی کامل درباره دروغ ۲۸ امرداد که فشنگ سیاسی تیرباران ایران در ۲۲ بهمن بود را درست نمیدانم.
ما هواداران مکتب پهلویسم یهودیان باقیمانده از کوره های آدم سوزی دروغی ۱۰۰ ساله هستیم که تا کنون ادامه دارد ولی بر خلاف یهودیان امروز, حق بیان حقایق را نداریم. اگر دهان باز کنیم یا خفمان میکنند و یا اخلاقی میگویند بتمرگ!
خسرو فروهر
این نوشته هرگز در سایت گویا و یا بی بی سی دیده نخواهد شد!

 

این نوشته در نوشته ها ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.