طرح نیروهای اطلاعاتی, نیرنگ اعلام دولت موقت, جمهوری توسط مجلس موسسان و حذف رفراندوم تعیین نوع نظام!

طرح کنسل کردن رفراندوم مستقیم تعیین نوع نظام توسط مردم, ایجاد دولت موقت خودیها و جمهوری توسط مجلس موسسان, توسط محسن سازگارا, کوروش زعیم از جبهه ملی و سپس طبرزدی از تحکیم وحدت و عناصر “خودی” وارد اپوزیسیون شد. در چند قدمی انجام این نیرنگ به یاری رسانه های لندن هستیم!
۲۰ سال پیش در تلویزیون آزادی در برنامه زنده یاد رضا فاضلی درباره طرح اعلام جمهوری بدون رفراندوم تعیین نوع نظام, از طریق فقط ایجاد مجلس موسسان افشاگری کردم. این پروژه توسط نیروهای اطلاعاتی طراحی و ۲۰ سال است که روی ان کار شده است!
نفوذ در رسانه ها, قرار دادن خودیهای نفوذی با سابقه انجمنهای اسلامی حتی در کنار شاهزاده گرامی و حذف پادشاهیخواهان با سابقه نمونه هایی از این طرح نیروهای اطلاعاتی بوده اند که بزودی شاهد فاز جدیدش خواهید بود: اعلام دولت موقت, جمهوری توسط مجلس موسسان و حذف رفراندوم تعیین نوع نظام!

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «طرح نیروهای اطلاعاتی, نیرنگ اعلام دولت موقت, جمهوری توسط مجلس موسسان و حذف رفراندوم تعیین نوع نظام!»

  1. امید می‌گوید:

    من با دولت موقت و دولت در تبعید مخالف صد درصد هستم انتخابات ازاد در ایران با رای مردم پس از برندازی و بدون دخالت اپوزوسیون فیک

  2. دوستان می‌گوید:

    همین که یه خسرو داریم خرد ورز و تیزبین به خودمان می بالیم.

  3. نوشین می‌گوید:

    من فقط رفراندوم مستقیم برای تعیین نظام را خواستارم میخوام خودم با دست خودم رای بدهم و این اسامی و آدم ها مورد تایید من نیستند و نماینده من نیستند و نخواهند بود از نظر من یک فرد ایرانی که حق رای و انتخاب دارم این هییت مردود میباشد
    #جاویدشاه
    #پاینده_ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.