زمانی که برای این افراد سپاه پاسداران تنها امید است, انتظار دیگری هم میتوان داشت؟

زمانی که برای این افراد سپاه پاسداران تنها امید است, انتظار دیگری هم میتوان داشت؟
آیا وقتی این شخص لومپن امید دانا در سالهای گذشته ویدئو پشت ویدئو توهین و ناسزا نسبت به من میسازد, با دوستانم و نیز سازمان ها و تلویزیون هایی که با آنها همکاری میکنم تماس گرفته و موجب آزار میشود, انهم من که زندگی خود را وقف حمله به جمهوری اسلامی, پدافند از ارزش های تاریخی و فرهنگی ایران و نیز خاندان پهلوی کرده ام, از خود نمیپرسید که مشکل کجاست؟ متاسفانه در کمال احترام باید از افرادی مانند شاهین نژاد و دیگر یاران پشت پرده آن لومپن این پرسش را هم پرسید که آیا آقای شاهین نژاد بهتر نبود به جای بیانیه علیه من که فورا توسط لومپن امید شریفی دانا به صورت ویدئو هم در آمد, از خود میپرسیدید که ایران آرمانی شما که اینگونه پر از تهدید و آزار دگر اندیشان است چه فرقی با جمهوری آخوندی سپاه پاسداران و بسیج امروز دارد ؟؟!
به هر روی این پرسش برای من مطرح است که آیاکسی هم در اپوزیسیون باقی مانده است که این فرد نادان و یارانش به وی فحاشی نکرده باشند؟! مدتها سکوت هم فایده نداشت, این شخص گویا یا مامور است یا مریض!

با مهر, خسرو فروهر

9705c548caffd18d66ab797ff9fc2dc053335e12c3f9dc67d0pimgpsh_fullsize_distr

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «زمانی که برای این افراد سپاه پاسداران تنها امید است, انتظار دیگری هم میتوان داشت؟»

  1. nazi می‌گوید:

    گفتم كه ديگه اين اقا رو همه ميشناسن!به شاهزاده چه حرفايي زد!ماموره و معذور..اما ديگه كسايي كه ازش طرفداري ميكنن به نظر مريض ميان.توي رسانه هاي اجتماعي هم خيلي دربارش هشدار ميدن . اما درباره شما هدفشون اينه اعصاب تون رو خرد كنن و شما رو دلسرد كنن ، بيخيال به خودش و طرفداراش توجه نكنين.
    نكند اين همه بد قلب تو را سرد كند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.