درجایی که دکترین تاریخی آخوند مطهری در رسانه های اپوزیسیون تبلیغ میشود نمیتوانم سکوت کنم!

نقدی به سید مهدی جلالی تهرانی و جناب مهدی آقازمانی و دعوت به مناظره!
بدون قصد توهین به فردی مجبور به اعتراض هستم! درجایی که دکترین تاریخی آخوند مطهری در رسانه های اپوزیسیون تبلیغ میشود نمیتوانم سکوت کنم! سید مهدی جلالی تهرانی به دعوت جناب آقای مهدی اقا زمانی در برنامه های رسانه افق ایران! آتش زدن کتابخانه ها درحمله اسلام به ایران را غیر مستند نامیده و نیز تاثیر فرهنگ ایران پیش از اسلام بر جهان اسلام را غیرعلمی خواند! این دو هم میهن ساسانیان را هخامنشی ستیز خوانده و اوج فرهنگ ایران را در دوران پس از حمله اسلام تعریف کردند و حتی کسانی را که سخن از یک ملت ایران میکنند و با واژه ملیت های! ایرانی مخالفند را لایق احترام ندانستند! اینها فقط گوشه هایی از سخنان غیرعلمی و از دید من توهین آمیز این افراد محترم در این برنامه ها بوده است!
این ها فقط نکاتی از یکی از این برنامه ها در یازده جولای ۲۰۱۷ بوده است ! متاسفانه در این برنامه ها فقط آقای اقا زمانی و جلالی تهرانی بدون دعوت از مخالفین سخنوری میکردند!
کارما در اپوزیسیون به کجا رسیده است؟ چه کنم در این دنیای امروز اپوزیسیون؟

با مهر, خسرو فروهر

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «درجایی که دکترین تاریخی آخوند مطهری در رسانه های اپوزیسیون تبلیغ میشود نمیتوانم سکوت کنم!»

  1. یورک می‌گوید:

    درود بر شما جناب فروهر عزیز
    راستش حالم بد میشه وقتی ، شبکه های به اصطلاح مخالف رژیم جمهوری اسلامی که حقوق شون از طریق کشورهای بریتانیا و آمریکا تامین میشه ، میان و چنان رول عاشق سینه چاک این دیکتاتوری تازه به دوران رسیده به اصطلاح اسلامی رو بازی میکنن که اگر پیش زمینه اطلاعاتی در مورد این شبکه ها نداشتم باورم میشد که رژیم جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران داره اقدام به تبلیغات از طریق این شبکه ها میکنه!!!!!
    چیز عجیبی هم نیست ، فقط کافیه وقت با ارزشمون رو فقط 5 دقیقه و نه بیشتر برای دیدن یکی از این برنامه ها با حضور به اصطلاح کارشناسانشون که برای جعل تاریخ ایران میان بذاریم !!!
    چنان از بردن نام دوران پهلوی و خدمات این دوره رنسانس و سراسر پیشرفت صعودی از ایران طفره میرن که آدم فکر میکنه اسم پهلوی و خدماتش بسم الله هست و این آقایون جن.
    مردم اگر کمی عاقل باشند و چشماشون رو باز کنن حتی یک دقیقه برنامه های تهی از ارزش این شبکه های خائن رو که نون و نمک بریتانیا و آمریکا رو میخورن و توی همین کشورها با سرمایه اونها تبلیغ سیاست های کثیف رژیم جمهوری اسلامی رو میکنن و به اصطلاح نمکدون میشکنن رو نگاه نمیکردن.
    درود بر جناب فروهر عزیز برای برنامه های هفتگی شون و همچنین مدیرت محترم شبکه فرهیخته و آگاه اندیشه که به حق نام درستی رو برای شبکه وزینشون انتخاب کردند.
    پاینده و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.