خسرو فروهر درباره انقلاب ایران و نشست جورج تاون

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «خسرو فروهر درباره انقلاب ایران و نشست جورج تاون»

  1. مرتضی، اسماعیل، ژینا، طناز، گیلاس از اهواز می‌گوید:

    درود به جناب فروهر نازنین
    از این ویدئوو کاملا پیداست که تجزیه طلبان چه نقشه‌های شومی برای میهن عزیزمان دارند.
    https://twitter.com/indypersian/status/1624439111439245312?s=20&t=dGrl3wHz9fHc9BMmhkwMfg
    اینها می‌گویند که از فردای سقوط جمهوری اسلامی عملیات‌هایشان را شروع خواهند کرد. قبلا هم اینکار را کرده ا‌ند. یعنی‌ دو روز پس از سقوط حکومت پادشاهی در ایران اینکار را کردند. حال با توجه به بهم ریخته بودن اوضاع در فردای سقوط جمهوری اسلامی و با توجه به مسلح بودن این اراذل و اوباش رئوریست تجزیه طلب در پشت مرز‌های کشور بفرمایید در روزهای بهم ریختگی چه باید کرد؟

  2. غلامرضا، مهدیه، شاهو، خالد، نعیمه از بوشهر می‌گوید:

    ما ملت ایران دشمن جمهوری جنایتکار و فاسد اسلامی هستیم. ولی‌ دشمن میهن عزیزمان نیستیم برای نجات آن و حفظ وحدت ملی‌ مان با جمهوری اسلامی میجنگیم. ما عاشق ایران و هموطنان مان هستیم و با دشمنان آن تا آخرین قطره خون خواهیم جنگید. هر کسی‌ میخواد باشه. از جناب استاد فروهر خواهشمندیم در مورد این ویدئوو نظر بدهند. بسیار ممنون.
    https://twitter.com/indypersian/status/1624439111439245312?s=20&t=dGrl3wHz9fHc9BMmhkwMfg

    —————————————————————–
    ❤جاوید_شاه❤
    ❤پاینده ایران❤
    —————————————————————–
    مرگ بر جمهوری اسلامی
    مرگ بر تجزیه طلبها (مثل کومله و دموکرات)، فئودال ها، فاشیستها‌ها و سایر دشمنان ایران

  3. سبعونین می‌گوید:

    کشورهای آشغال شده و در اشغال شش کلاسه های تره باری قاتل و دزد در روکش ایدئولوژی (در دوره کنونی: شیعه و کمونیسم کره شمالی و مارکسیسم آمریکایی)

    وقتی که کشور در دستان عده ای میدان تره باری شش کلاسه بیفتد که خود را در روکش شیعه در ایران (بسیار مشابه با در روکش کمونیسم در کره شمالی)، کرده اند که فقط بدزدند و با پخش ثروت به تاراج رفته، سگهای قاتل پرورش داده تا از روکش قداست جعلی اشان دفاع کنند؛ مشخص است که کشور به چه آینده ای خواهد رسید!

    بدلیل شارلاتانیسم، شرکتهای معتبر جهانی، چینی و آمریکایی و ژاپنی و آلمانی، فرقی نمی کند، نمی توانند بطور مستقیم وارد فعالیت اقتصادی در کشور اشغال شده توسط شش کلاسه های قاتل و دزد روکش شده با قداست بافته شده از دروغ، بشوند.

    این امر باعث می شود که توده مردم به جای تبدیل به نیروی تولید ثروت، تبدیل به لشکر مصرف کننده ثروت مداحان و پاچه خواران و چاپلوسان جیره خوار و ماله کش، مانند کره شمالی شده و نقش مترسکهای تبلیغاتی حکومت فاسد شش کلاسه تره باری را بازی کنند.

    این امر باعث می شود، که حتی طلا که دارای قیمت مقطوع جهانی است، در ایران دچار رشد دائمی (تعیین کننده تورم آینده) شده و حباب هر روز منبسط شونده آن به ریال منتقل شود (دلار ۶۳۰۰۰ تومانی در سکه ۸.۳۵ گرمی طلای ۲۲)

    این امر باعث می شود، که هر که درس خوانده و یا برای مدیری مولد (در حوزه غیر بانکی عقیدتی غیسیاسی، صنعتی و یا تفریحی) کار می کند، بدبخت، و هر که زمین و بنگاه و مغازه و انبار دارد، و یا به رانت ریالی و ارزی دسترسی دارد، هر روز بیشتر باد نماید. این تره باری های شش کلاسه برده داری که به توسعه کشور و توزیع عادلانه ثروت اهمیت نمی دهند، و معترضان به چنین فضاحت حکمرانی را عددی بحساب نمی آورند، چون برای عدد بودن، باید دزدی باشید که قانون و اسلحه و سگ مزدور را به نوکری درآورده باشید.

    این امر باعث افزایش بیشتر تورم و فرصت طلبان بی وجدان، حتی در کف حوزه های مقدماتی زندگی یعنی خانه و خودرو و خوراک، و کاهش رقابت پذیری اقتصاد ایران به مرور زمان خواهد شد، و ایران را هر چه بیشتر به کشور محبوب مصطفی میرسلیم، کشور آشغالی منزوی کره شمالی، شبیه تر خواهد نمود.

    کشوری که منابعش را صادر می کند، و اکثر ثروت را سران روکش شده با ایدئولوژی می بلعند، و آنچه باقی می ماند صرف پرورش جیره خوار، چه ماله کش ملیجک و چه جلاده شکنجه گر اعترافگیر، و صرف کلفت کردن روکش بافته شده از دروغ و تزویر در دفاع از حاکم فاسد، می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.