شبکه های لندن

تاثیر شبکه های لندن را جدی بگیرید!
بیست سال پیش, نام روشنگران بزرگی مانند شجاع الدین شفا, مسعود انصاری, کوروش آریامنش و … که پادشاهیخواه بودند, بر سر زبانها بود. بار آخری که نامشان را در رسانه های لندن شنیدید کی بود؟ نسل پای منبر مجریان انتصابی نشسته با نام آنها دیگر آشنا نیست!

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «شبکه های لندن»

  1. Keshvad Bi Khoda می‌گوید:

    درود خسرو جان، خواستم این ویدیو را در فیس‌بوک از طریق پیام خصوصی بدستت برسانم، اما مسنجر پیج شما بسته است و در کامنتی زیر جدید ترین پست‌تان آن را برایتان فرستادم؛ اینجا هم برای‌تان ارسال می‌کنم. تظاهرات مردم قزوین 26 مهر، با شعار “پهلوی پهلوی” و “ایران که شاه نداره حساب کتاب نداره” این بسیار مهم است که در این بازه حساس زمانی، مردم داخل بسیار هوشیار عمل می‌کنند و می‌خواهند با شعار “پهلوی پهلوی” دست تمامی دزدان انقلاب در داخل و خارج را بشکنند! خواهشا در صورت رویت، این ویدیو را نشر دهید. سپاس

    دانلود: https://bayfiles.com/a409ueDeya/IMG_8148_MP4

  2. Irani می‌گوید:

    در حالیکه ما داریم میبینیم که امروز همزمان با بالا گرفتن انقلاب مردم علیه جمهوری تروریستی اسلامی، تجزیه طلب‌هایی‌ مثل کاوه آهنگری (حزب دمکرات کردستان) بشدت فعال شده ا‌ند، رسانه‌هایی‌ مثل ایران نشناس میخواهند به ما القا کنند که نه انطوری نیست و همه چی‌ آرومه.

  3. Jamal می‌گوید:

    کاملا درسته. اتفاقا، پریشب این فرد که کاوه آهنگری نامیده می‌شه و اسم اصلیش عثمان زرقندی است، تهدید کرد که بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی برای فدرالیسم در کردستان، علیه ملت ایران مبارزه مسلحانه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.