خسرو فروهر, از نسل سوخته – در باب روضه خوانی معلمین کاذب اخلاقیات سیاسی بر سر قبر جنایتکاری به نام امیر انتظام!

اگر هر که را که در زندان جمهوری اسلامی بوده است را آزادیخواه بنامیم, پس فردا ملا عمر طالبانی و ابو بکر بغدادی هم قهرمانان ما خواهند بود؟! باختن جنگ قدرت به خمینی و زندانی شدن که نامش آزادیخواهی نیست! آیا یک بار شنیدید که امیر انتظام به همکاری خودش در جنایات آغازین جمهوری اسلامی, هنگامی که در دولت بزرگان بود, اعتراف کند؟ اتفاقا برعکس مانند بسیاری دیگراز آتش بیاران فاجعه ۵۷, وی تا آخرین لحظه زندگی اش در حال بهانه جویی و تحریف واقعیتها بود!

امیر انتظام, قطب زاده و ابراهیم یزدی سه تفنگدار سازمانهای اطلاعاتی امریکا بودند. جیمی کارتر فکر میکرد با کمک این افراد پس از سرنگونی سامانه پادشاهی ایران, میتواند حکومتی دست نشانده امریکا به راه بیاندازد. آنها فکر میکردند که سوار بر گرگ هاری به نام خمینی میتوانند به سر منزل مقصود برسند! ولی آن گرگ هار از این ها زرنگتر بود!؟

در هنگامه جنگ قدرت که خمینی تصمیم گرفت از شر رقیبانش خلاص شود, ابراهیم یزدی به امید جاه و مقام, به یاران خود امیر انتظام و سپس قطب زاده از پشت خنجر زد و به همین دلیل هم توانست جان خود را نجات دهد.

این ارازل و اوباش هیچ کدام دلشان برای میهن نسوخته بود! رفتنش را به همه دلسوختگان میهن شادباش میگویم.

این نوشته در نوشته ها ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «خسرو فروهر, از نسل سوخته – در باب روضه خوانی معلمین کاذب اخلاقیات سیاسی بر سر قبر جنایتکاری به نام امیر انتظام!»

  1. اميرحسين می‌گوید:

    يدونه اي دور دونه اي ❤️✌✌✌✌✌

  2. Kiomars می‌گوید:

    Hier möchte ich mich für die Aufklärung bedanken Dankeschön

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.