مالاریای آخوندیسم فقط با خشکاندن باتلاق اسلام در ایران پایان میگیرد!

اگر اشتباه تاریخی پیشینیان را تکرار کنیم و به اشتباه بخاطر یارگیری از میان اسلامگرایان در ظاهر دوست نما، اسلامستیزی را کنار بگذاریم، جمهوریهای اسلامی بیشتری در آینده ایران خواهیم داشت!
باور دارم که جمهوری اسلامی معلول است و نه علت! این حکومت میوه زهراگین اسلام است! از همین روی اسلام ستیزی و روشنگری درباره جنایاتش در کنار تبلیغ ناسیونالیسم ایرانی و نیز پاکسازی تاریخنگاریمان از دروغهای پنجاه وهفتیان همواره محور اصلی برنامه ها و نوشته هایم بوده و خواهد بود!

آنها که با اشاره به اخلاقیات سیاسی اروپا, اسلام ستیزی را اشتباه مینامند, آیا نمیدانند که راه نجات ایران تقلید از اروپا نیست؟ اروپا که جمهوری اسلامی نداشته است. دوران حکومت اسلامی هم در اسپانیا صدها سال پیش با کوشش خود مردم اسپانیا به پایان رسید! همان چپ گرایان اروپایی که با اسلامگرایان وطنی مدارا میکنند خود اگر ایرانی بودند و در ایران زندگی میکردند بارها بخاطر شیوه زندگیشان اعدام شده بودند!

من باور دارم که مدارا با خودکامگان اسلامی و آیین مرگ افرینشان از اخلاقیات نیست, بلکه یا از خودفریبی است یا از مردم فریبی!

خسرو فروهر, شهریور ماه ۲۵۷۸ ایرانی

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «مالاریای آخوندیسم فقط با خشکاندن باتلاق اسلام در ایران پایان میگیرد!»

  1. کورش می‌گوید:

    دقیقا، مدار اسلامیان یعنی خنجر زدن به قلب فرهنگ و تاریخ ایران و اخلاق درست این است که اسلام بیگانه و دشمن را از پا درآورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.