طیف هواداران پادشاهی تا زمانی که گرفتار مافیای نازیلا گلستان ها, محسن سازگارا ها, رامین پرهام ها و نوریزاده ها باشد, خدمتی به آزادی ایران نمیتواند بکند!

خسرو فروهر –
هواداران پادشاهی تا زمانی که گرفتار مافیای نازیلا گلستان ها, محسن سازگارا ها, رامین پرهام ها و نوریزاده ها باشند, خدمتی به آزادی ایران نمیتوانند بکنند!
آیا درسی از ۱۳۵۷ نگرفتیم؟! چهل سال در جا زدن به ما چه آموخت؟ پرچم شیرو خورشید و تمامیت ارضی ایران هم دیگر  خط قرمز ما نیستند؟!
از ایرانیانی که دی ماه ۱۳۹۶ در خیابانهای ایران حماسه افریدند و فریاد رضا شاه  – رضا شاه,  سر دادند خجالت نمیکشیم؟!
آیا پس از کلاه مخملی های شورای ملی, یاشار پارسا و مهدی اقا زمانی, حالا نوبت رامین پرهام رسیده است که اپوزیسیون را به کثافت بکشد؟!
من هم مانند بسیاری از میهن پرستان سال ها پیش از شورای ملی فرار کردم! نازیلا گلستان, رضا پیرزاده و چاقو کش آنها یاشار پارسا علاوه بر تقلب و مافیا بازی, به هر عضو شورا چنان توهین میکردند که امکان فعالیت سیاسی در آن جو خفقانی وحشتناک شورای ملی وجود نداشت! چندین سال را به خاطر این افراد از دست دادیم. چه بسیار افرادی که در این مدت از دست رفتهدر زندانهای جمهوری اسلامی جان دادند. پول های شورا کجا رفت؟
قبل از این که از لومپنهایی مانند پرهام و اشغال هایی مانند سازگارا دفاع کنید کمی تفکر و تحقیق کنید! این رامین پرهام کم مانده بود به هواداران پادشاهی در برنامه میبدی فحش ناموسی هم بدهد! به راستی خط قرمز شما چیست؟
دور باطل نازیلا گلستان ها, محسن سازگارا ها, رامین پرهام ها, نوریزاده ها و مافیای این ها کی به پایان میرسد! آیا هنوز امیدی هست؟ تا کی میخواهید گول یک مشت هنرپیشه سیاسی یک شبه ظهور کرده را بخورید؟!

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «طیف هواداران پادشاهی تا زمانی که گرفتار مافیای نازیلا گلستان ها, محسن سازگارا ها, رامین پرهام ها و نوریزاده ها باشد, خدمتی به آزادی ایران نمیتواند بکند!»

  1. .s.s می‌گوید:

    آقای خسرو فروهر گرامی تیز بینی و سرعت انتقال شما ستودنی است
    بدون وجود افراد با سواد و آگاه و شجاع و بدون عکس العملهای سریع و داهیانه و به موقع پیشتازان مبارزه و آزادی جنبش توسط این خائنین به انحراف و بیراهه کشیده میشود
    درود بر شبانان نهضت پادشاهی خواهی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.