خسرو فروهر – خاطره ای “دلربا” از استبدادیون پنجاه و هفتی!

حسین مهری و رفیق ایشان آقای محمد امینی نزدیک دو سال پیش به دلیل دیده شدن نام مترجم (حسین مهری) هنگام نشان دادن یک مقاله در برنامه تلویزیونی ام, من را نه فقط توهین باران کرده بلکه گویا از من به مدیریت تلویزیون نیز شکایت کرده بودند! مقاله مذکور که سندی غیر قبل انکار از حمایت روشنفکرنمایان پنجاه و هفت از قوانین کیفری جسمی (بخوانید شکنجه اسلامی) میباشد, به تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۵۸, پس از رفراندوم جمهوری اسلامی و در هنگامه بحث در راستای چگونگی قانون اساسی جمهوری اسلامی و نقش قوانین اسلامی در آینده ایران, آشکارا در پدافند از روند اسلامیزه شدن ایران, در هفته نامه فردوسی چاپ شده بود. جالب این است که آقای حسین مهری بارها ادعا کرده است که محمد رضا شاه پهلوی سد راه مبارزه ایشان و یارانشان بر ضد آخوند ها بوده است! قضاوت را به شما میسپارم!
چون ایشان فرموده اند که فقط مترجم بوده اند, توجه شما را به نوشته سردبیر هفته نامه در آغاز مقاله جلب میکنم که خود گویای اسرار زیادی است که بیان آن به صورت روشن, بر آشفتگی آقایان مهری و امینی را موجب خواهد شد!
هنگامی که مترجم و یا نویسنده مقاله ای از شما شکایت می کند که چرا نامش نشان داده شده است, آنوقت در میابید که چرا خمینی رهبر این آزادیخواه نمایان پنجاه و هفتی بوده است!
آری, کسی انقلاب این آقایان را ندزدید, از همان آغاز دعوا سر لحاف ملا بوده است!

در پایان یاداوری میکنم ویدئو برنامه های این آقایان به عنوان سند موجود است!

خسرو فروهر (صمدی), امرداد ماه ۲۵۷۶ ایرانی

 

 

 

این نوشته در نوشته ها ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.