پاسخ به حملات جدید به من از سوی همان افرادی که به شاهزاده رضا پهلوی حمله کردند و تلاش در خاموش کردن مدافعین ایشان دارند!

Khosro Fravahar - 2012 Vienna
پاسخ به حملات جدید به من از سوی همان افرادی که به شاهزاده رضا پهلوی حمله کردند و تلاش در خاموش کردن مدافعین ایشان دارند!
در ابتدا بگویم که من پا به این میدان حماقت و جهالت نخواهم گذاشت. فقط به خاطر پرسش های برخی دوستان این توضیح کوتاه را میدهم:
دوستان گرامی اگر بخاطر داشته باشید حدود یک ماه پیش در پی حملات اشخاصی نادان به شاهزاده رضا پهلوی, در برنامه های تلویزیونی خود پاسخ آن فاشیست ها و دیگر کسانی که با سو استفاده از ناسیونالیسم ایرانی در پشت پرده خواب های فاشیستی داشتند را دادم. در آن زمان در برنامه تلویزیونی خود پیشبینی کرده بودم که این گروه در پی انتقام به من حملات شخصی را اغاز خواهند کرد. پس تعجب نکنید که این افراد اکنون این حملات را آغاز کرده و تلاش در آزار من و یارانم دارند. با نگاهی به نامهای این افراد متوجه اعتلافی از رهبران سابق حزب توده! , لمپنهای اینترنتی و فاشیست های دشمن شاهزاده میشوید. البته در تهدیدنامه دیروز آنها به من نام چند شخص میهن دوست را نیز آورده اند که آنها در این جریان کاملا بیگناه هستند! در این میان یکی از تلویزیون های لس آنجلسی هم به زودی پا به میدان خواهد گذشت و همراه با سکه فروشی تلاش در ازار من خواهد داشت.
امیدوارم شما دوستان با خرد خود در این راستا پی به آن چه پشت پرده برای خاموش کردن عاشقان ایران در جریان است, برده و در برابر این جریانات مشکوک واکنشی مناسب از خود نشان دهید.
 
خسرو فروهر, آبان ماه ۲۵۷۵ ایرانی
این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.