تجزیه طلبان و آخوندها, دو سر ذوالفقار ایران ستیزی!

ایران مادر ماست و مادر فروشان را نباید جایی در میان ما باشد!
سالها پیش اصطلاح “تجزیه طلبان خجالتی” را برای دشمنان یک شبه فدرالیست شده تمامیت ارضی ایران مانند حزب دموکرات کردستان را ابداع کردم, زیرا فدرالیسم را حجابی برای تجزیه طلبان و آنرا ترفندی دیگر برای ایجاد جنگ داخلی و  ایجاد تنشهای قومی در ایران میدانم. امروز با توجه به تبلیغات تلویزیونهایی مانند بی بی سی و ایران اینترنشنال که دولتهای انگلیس, امارات و عربستان مستقیما و یا غیر مستقیم راه انداز آنها هستند, برای این مبلغین فدرالیسم به خوبی در میابیم که پروژه یوگسلاویزه کردن و قفقاز سازی از میهن ما ایران را نباید دست کم گرفت. خاطرات تلخ تاریخی دوران ملوک الطوایفی قاجار که ریشه از ضعف حکومت مرکزی داشت, همانگونه فراموش نشدنی هستند که جمهوری مهاباد قاضی محمد و حکومت پوشالی پیشه وری در تبریز که با فشنگ و روبلهای خون آلود استالین در هنگام اشغال میهنمان ایران توسط نیروهای بیگانه, زوزه های افراسیابی سر داده بودند. امروز نیز که حکومت انیرانی آخوندها تکراری از ان دوران است, دوباره شغالان  سر در آخور بیگانگان, زوزه های مستانه خود را از رسانه های بیگانه گوناز تی وی و شرکا را مدتهاست که آغاز کرده اند.
تمام کنشگران و گروه های سیاسی در اپوزیسیون  باید از دید من رک و پوست کنده در برابر این ترفند بیگانه پرستان جبهه گیری کرده و همازوری خود در پدافند از تمامیت ارضی ایران را روشن و شفاف بیان کنند. پوکر سیاسی با سرنوشت مادرمان ایران محکوم است. مردم ایران موشهای آزمایشگاهی نیستند.
ایران فروشانی مانند حسن شریعتمداری و شورای گذار از ایران وی, دار و دسته فاند بگیران “توانا” و “انجمن کوروش” مریم معمار صادقی و همسر انجمن اسلامیش اکبر عطری, همانقدر باید از این اپوزیسیون طرد شوند که دیو منشان پژاک و گوناز تیوی. از دید من این بزک شدگان ایران ستیز تفاوتی با آخوند ها ندارند و همانگونه در برابر آنها باید جبهه گیری کرد که در برابر جمهوری اسلامی!
تجزیه طلبان و آخوند ها, دو سر ذوالفقار ایران ستیزی, را در میان ما جایی نیست, زیرا ایران فروشی نیست!


خسرو فروهر, ۲۳ شهریور ماه ۲۵۸۱ ایرانی

این نوشته در نوشته ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.